Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Nu har vel alle skjønt at taper-r har drite på draget igjen, som den taperen han er.

 

Skjønner ikke at slike idioter gidder å svare på nor so man ikke har greie på i det hele.

 

Man kunne vel ikke sakt det bedre enn Asim sa det stå på ski på motorveien eller dett av sykkelen eller no... det er det du kan.

Men tviler på at han kan det også.;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Den Peugeoten der kan da umulig ha gått over 300 tusen"

 

"Peugeot lager jo bare drittbiler"

 

"Peugeot kan jo ikke lage motor da. De tåler jo ikke en dritt"

 

Nei at pysjå motorer ikke tåler juling, nei det har vi IKKE sett ;)

 

Også prata jeg med en kar en gang som påsto at han hadde vært med å bygd en A6 med 1200 hester. Hadde visst twinturbo. Spurte jeg om åssen motor det var, men det kunne han ikke svare på. Gjorde visst 130 på 2. gir. Kunne heller ikke svare på hvor mye ladetrykk han kjørte den på. Men han hadde visst ikke fått den ferdig til gatebil. Samme karen skulle visst bygge om poloen sin til quattro drivverk. Om det er mulig eller ikke aner jeg ikke, men etter historien om a6`en så valgte jeg å ikke tro så mye på han. Han skulle også ha audi motor med turbo i poloen sin. 20V Turbo da? spurte jeg. "Ehh... Jajaja. Den ja"

 

En annen bra skrøne var en jeg kjenner som påsto at bilen hans, en Bmw 318i E36 gjør 0-100 på 8 sec originalt.

 

Men den var raskere nå da siden han hadd effektannlegg uten kat. + K&n filter. Merka jo hvor rask den bilen var da jeg kjørte om kapp med han.

 

:D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Nu har vel alle skjønt at taper-r har drite på draget igjen, som den taperen han er.

 

Skjønner ikke at slike idioter gidder å svare på nor so man ikke har greie på i det hele.

 

Man kunne vel ikke sakt det bedre enn Asim sa det stå på ski på motorveien eller dett av sykkelen eller no... det er det du kan.

Men tviler på at han kan det også.;)

 

OMG!!

Jeg syns du er en idiot som skriver en post for å henge ut en du ikke liker. Det er ikke bare looser, men ekstremt looooser! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig... Det finnes ikke noen unskylding for å være rassist, en spade er en spade og en idiot er en idiot men rassister er ikke kjent for å være de skarpeste, rassister er ofte venneløse folk uten særlige meninger som lokkes med sammhold og sosial omkrets. Men kulturkræsj er en annen ting, les: hva som er akseptabelt eller ikke i de forskjellige land. Men en ting som ikke er akseptabelt er dumme utsagn som det du kommer med, greit du blir irritert osv. men det siste du sa kan du putte langt opp i r... spør du meg. Just my 2cents!!!

 

Originally posted by GT_rider

 

Huff... Er så enig at jeg ikke har ord for det. Er det rart vi har raister i dette landet når man leser enkelte av postene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen mr_x, du er jo så grønnskalle at du skulle hatt Iq premie!

 

Du virka ikke så forbanna lur på irc i dag da da du mente at en bil med LMM fint klarer seg uten.. Dette som fra en MOTTO-MEKANIKER i 6 år. sa han selv.

 

Du kan forresten lese nicket mitt?.... jah. Velkommen etter.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er detta for noe??

 

Trenger turbotrykk for å få starta??! Det er jo bare totalt ULOGISK!

 

Har man superskarpe kammer kan bilen bli et helvete å starte, samt holde i gang på tomgang...

Men turboen har aldeles ikkeno å si uner oppstart. Den lader jo ikke engang før turtallet kommer et stykke opp over tomgang, og det gjelder stort sett alle turboer :)

Er mange biler som har kjørt med raste turboer, som ikke lader i det hele tatt, og det eneste som skjer da, er at bilen går som en bøtte møkk!

 

Turbotrykk for å starte? Ehhh... NOT!

Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sibba

Synes vi absolut trenger folk som Tape-R på dette forumet. Ler meg ihjel av utsagnene hans som får dere til å tenne iboks for dere tror dere er en gjeng me luringer som faen aldri tar feil om noe

 

Hvilken planet er du ifra? og har du i det heletatt lest på forumet de siste 3åra?

 

Mener du virkelig at andre synes de aldri tar feil om no, og looooser er ydmyk? HAHAHAH

 

På tide å lukte på blomstene og se regnet falle på en fin sommerdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T

når det gjelder lastebilturbo, har jeg lærtr en god del som jeg ikke visste før.

 

dessuten; jeg fatter ikke hva dere har imot rdl? greit han sier masse dritt, men det er jo opp til hver enkelt hvor seriøst man skal ta det.

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte fra ein fyr som hadde ein nissan 200sx. "eg bare monterer på ein dumpventil så får eg ca 50-60 hester ekstra"

 

eller fra ein anna ein "bytter til ein anna dekk dimensjon og bilen går raskare"

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Hvis du hadde tatt en titt på turboen fra en 7-liters lastebilmotor vil du muligens oppdage at turboen er langt mindre enn du hadde forventet.

 

En bekjent med Cosworth brukte turbo fra Volvo FH12, og den er såvidt meg bekjent, langt større enn 7 liter. Ladetrykket kom ved 4.000 rpm, som er litt høyt, men med tanke på prisen han betalte for en kliss ny turbo var det ikke så gærnt...

 

Har sett fullt fungerende turbo, på sykkel, fra FL6....dette er riktignok en (drag) Funny-bike,men dog...den gikk helt greit den. Kom litt sløvt igang,men det skjedde da noe...

 

Lastebilturboer funker fint,eneste er at de er litt "skjevt" bygget...stor eksosdel i forhold til kompressor. Og vektmessig er de underlegne...en lastebilturbo med potensiell effekt på si 400 hk veier fort det dobbelte av en raceturbo med samme effekt...fordi den er bygget for å overleve 200.000km på grusveier i indre Mongolia.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

 

zcars i england leverer kit for bruk av motorsykkelmotorer i mini morris, da også 2 motorer.. 2stk hayabusa turbomotorer på 250+HK hver på en bil med totalvekt på 600KG og har 400-500HK, hvem tror du vinner da?

 

de leverer også drivverk for 4x4 på disse.

 

Det har blitt tatt ut 500 KW (ikke hk) på den mest ekstreme 'busamotoren med turbo...så med to sånne...mer trolig at den minien hadde nådd Mars,ikke månen... :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

fy faen mr_x, du er jo så grønnskalle at du skulle hatt Iq premie!

 

Du virka ikke så forbanna lur på irc i dag da da du mente at en bil med LMM fint klarer seg uten.. Dette som fra en MOTTO-MEKANIKER i 6 år. sa han selv.

 

Du kan forresten lese nicket mitt?.... jah. Velkommen etter.

 

Ja venter enda på at du skal forklare hvorfor en bil ikke skal starter med en større turbo.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

Et par kompiser av meg gikk i klasse med en dude som hadde steilet med en semitrailer.. MED henger. :rolleyes:

 

ettersom jeg har skjønt og den erfaringa jeg har så er semitrailer en henger og IKKE et motorisert kjøretøy!! du MÅ ha en trekkvogn for å trekke en semitrailer..så steile med en semitrailer med henger.....den var ny...men litt artig da...

*Ford Sierra IST*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår