Gå til innhold

Diskuter Autofilmessen 2004 HER

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Jeg har en del plass ledig ja..

Du kan få legge opp imot at jeg får ha bildene på roadblock.biz :)

 

ta kontakt på msn: oconner87@hotmail.com eller mail: admin@roadblock.biz

 

ps: gjelder di som har vert på treff i det siste som har noe av interesse:)

 

 

 

 

 

 

 

Originally posted by Breiker

skal dit på lørdag. da skal jeg ta masse bilder..

 

 

1 kamera

1 stk 256mb brikke

1 stk laptop

8 Batterier

 

kommer til å ta bilder til krampa tar meg. så fort kameraet er fullt så fyrer jeg bare opp laptopn og laster over.

 

Så er det bare å fortsette fotograferingen. Noen som har litt serverplass til meg? Kommer til å bli en del bilder.

 

Etter messa skal jeg til lier og til NM i Taekwondoo ( eller hvordan det skrives ) og se oppvisingsshowet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BLACK.PEARL

 

Prøvde å lete etter deg, Pudding. Selv etter å ha sett bilde hjalp det lite da det var endel andre på din alder, med briller, som knipset bilder villt... Spurte en om han var Pudding, fikk et veldig rart blikk tilbake, hehe... -Hey, du jeg lurte på no'. Du som er Pudding eller?

Hehe meget bra ;)

Jeg filmer da ;) Ingen knipsing her i gården!

Løp rundt og virra rundt i hele dag med min kjære

kamera2.jpg

Jeg :D

 

 

Originally posted by BLACK.PEARL

Noen andre som la merke til den helt sinnsykt fete svarte Honda Accorden på Honda-standen (ved S2000)?? Fikk hakeslep når jeg så den!! Er det en bil som virkelig er i salg? Trodde først den var det, men når jeg så i Accord-heftet fant jeg ingen med lignende styling eller felger... Den var niiiiiiiiiiice!! Honda lager veldig, veldig bra biler :)

Accord har alltid vært en fet bil.... selges ikke i USA såvidt jeg vet så mange kaller den for "Euro Accord"

 

Meget rå bil, og fett utseende.. Accord Type R er jo seriøst sjef!

Derimot synes jeg det var rart Honda ikke hadde noen Type R biler? Normal civic og accord.. Ok det var en Civic TypeR rallybil der, men jeg ville sett en NY civic!

 

Originally posted by BLACK.PEARL

Også var det Pirelli-chick'sa: Alltid overlegne som faen :rolleyes: Var så mange superblondiner der :eek:

Bl.a. hun som signerte et eller annet på Norsk Bildelesenter eller no (de med den VW Passaten) var heftig blond.

 

Hun ved Norsk Bildelsenter som signerte Poserte villig forran Norsk Bildelsenter Passaten når jeg spurte :D

Kamera mitt nøt synet ;)

 

Pirelli Chicksa var også snille og fotogene... Ser ikke hva du klager på? :)

 

Derimot synes jeg andelen fine damer var litt lav nesten...

Og f.eks de som delte ut Axe løp vekk når jeg kom mot dem.. Er jeg så skummel?! :D

 

 

Originally posted by BLACK.PEARL

Også hadde vi 2 eller 3 stand med eldre folk som bare satt og skulle få solgt skinn-rensemiddel o.l. LOL! Stakkars... Var veldig gretne når de bare satt der og alle fløy forbi...

 

Så du ikke den bittelille standen til Mark1 på forumet her som solgte Norwegian Performance DVD'en hans ved siden av skinn rensemiddel damene? hehehe

 

 

Alt i allt en fullt ut seeverd messe, men jeg fikk mer enn nok av å gå der en hel full dag, så tror ikke jeg tar turen tilbake igjen...

 

Må forresten bruke litt tid på å fixe video nå gitt.. :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge dere slutter med en gang før dere ødelegger tråden ;)

 

Koenigsegg var rå...

Men ser vel litt overkill ut når den bare står stille...

Gleder meg til jeg ser en slik på banen selv!! :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

 

Også var det Pirelli-chick'sa: Alltid overlegne som faen :rolleyes: Nei jeg prøvde meg ikke på :D

Da har du ikke prøvd ordentlig! :D hehe

Tokk bilde av en av Gatebil/Pirelli-damene med en kammerat av meg jeg. Gikk helt fint..

På søndag så blir det kanskje og reise med fatter`s pga jeg har en billett igjen. Så da må jeg prøve ut dette..

 

"Pappa? Kan du ta bilder av meg og hu dama sammen? *Jeg går bort å spør damene* Hei tror dere at jeg kan bli

fotografert med dere mens fatter`s tar bilde?" :D:D

 

Er ikke vanskligre ;)

 

CalibR :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Begge dere slutter med en gang før dere ødelegger tråden ;)

 

Koenigsegg var rå...

Men ser vel litt overkill ut når den bare står stille...

Gleder meg til jeg ser en slik på banen selv!! :D

 

Jada jeg slutter.

 

Det som er artig å se på koenigseggen, brukte vel 20 min. på å studere detaljer o.l., er at den er fullstendig utformet etter aerodynamikk-minimalisering. Den ser, som fleste andre biler, mye mektigere ut i sort (som de testet i TopGear)!! Syns den gul-fargen var litt tam... De burdte stilt en oransj en istedet, den er rå :) Men så er ikke det en volum-modell, hehe, ikke bare å velge en farge å utstille...

 

Den racingrigga 355'n var fet den og. Guttedrøm selv i sivil form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i dag!! Fikk sitte i Ferrari 355 GT Promod bilen og Ferrari 360 Challenge bilen!! :D Utrolig gromt.. Koenigseggen var bare sinnsykt rå! Andre gang jeg ser akkurat den F50'en som er der. Det er verdens råeste bil synes jeg...

Koenigseggen bør faktisk egentlig ikke være svart. Man ser minst av linjene på svarte biler, men oransje hadde gjort seg!

Var der fra 12.00 til 21.00 i dag! :D

Skal dit i morgen også ja...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår