Gå til innhold

Diskuter Autofilmessen 2004 HER

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by VEPSEN

Den blå GT-40`in, heter eieren Harry Hardtfelt(eller noe liknende)?

Mener å huske at han har/hadde en AC cobra427 og en Gt-40. Gt-40 er, hvis ikke minnet svikter helt en såkallt etterserie bil- dvs den er bygd opp av orginal deler men er ikke en del av den opprinnelige produksjon serien.

 

Da er den omlakkert, den var hvit da han hadde den med på Gardermoen for 10-15 år siden.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den hvite er fortsatt hvit, og er fortsatt eid av Henry Hardfeld, Regnr: BL88040

 

Den Gulf-fargede, som vi har diskutert her, eies av Bjørn Wold. Regnr: NV49000

 

Kilde: Nummer 2 av bladet Refuel

 

 

Den hvite ble kåret til årets Sportsvogn på NSK-treffet på Øvrevoll i år.

 

Der ble det også diskutert hvorvidt den Gulf-fargede er ekte eller replica.

Tror sannheten er noe midt i mellom, nybygd på gamle deler, som det ble sagt tidligere i tråden.

Men den har blant annet fullstendig ukorrekte felger. Man kunne da i det minste kjøpt replica-felger :(

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Den hvite er fortsatt hvit, og er fortsatt eid av Henry Hardfeld, Regnr: BL88040

 

Den hvite ble kåret til årets Sportsvogn på NSK-treffet på Øvrevoll i år.

B]

Er det da denne som er original-bilen? Med den relativt høye prisen....? :) Tror jeg blanda de sammen...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Nope. Norsk Mustangklubb i 2etg hall D, Svart Mustang GT 83 eller 85 mod med Styling og gule koni foran, rød bak og stabstag foran. Chiptrimma og fjerna luftpumpa til eksosen og kortet vifte reim blant annet. Stod mellom Saab monteren og Veteranbilene. Var bare den som var der fra Mustang klubben.

 

hmmm ? noen som har bilder av den Mustang Gt'n ????

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye bra på messa. Synes Det var bra oppdeling av hvor standene stod.

 

Hall A: Alt fra Autofil. Bra med flere monitorer som viste klipp fra test av vær enkelt bil. Fet å hilse på Jan Erik Larsen(Han er jo like liten som en eskimo) Mange pene damer på messa ikke minst.

 

Hall B: Massse fete biler. Den flake røde civicen imponere. Den ble kåret til årets Honda på Gatebil i sommer:) Mange andre fete bil bygg der oxo. Det som jeg digget mest var ei nice doyyt dame som ble bodypainta med AXE reklame, hu hadde de stiveste bryst niplene jeg har sett lenge. Ikke uten vidre det var mange menn som titta lenge;) hehe

 

Hall C:mange fine stander med ny bil nyhetene. Honda Accord var nice. Men det er faktisk 2 stk vis ikke flere slik accord S typer i Norge. De er noe av det råeste i utsende når det gjelder familibil. Honda lager jo kjempe fetebiler. BMW hadde fet stand. Fet M5.

 

Hall D: Fremdeles mange bra utstillinger nybil stader. Men hvorfor i hælvete får den svenske eggbilen en stuselig plass i et bortgjemt gjørne?? Den står side om side ved en norsk Troll bil. Synes eggbilen kunne fått en bedre plass. Fet å se top gear teste den. Mange fine vetranbiler. Bra med de bilen i andre etasje i hall D.

 

Totalt. bra messe, men å gå der på lørdagn var stresende og slitsomt med alt for mange mennesker.

 

Digger hu AXE dama. Puffy nippels

 

:cool:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by veilside_civic

bra den messa, var der på søndag, greit med fol der da og ass. hehe ble helt oppslukt av en sånn gran turismo konkuranse jeg.. hehe kom 0.009 sek etter messe rekorden. bra det men dårlig når jeg ledet med 0.4 sek etter mellom tider.. hehe noen andre som testa?? premien var en flytur eller noe..:-S

jaja det rockford anlegget i den chevyen spilte faen meg ass.. satt inne i der når de spilte som faen, det trøkka ass:-D

 

Spilte jeg og kom på tredje plass med 1.12.2.

Rekorden var vel 1.11.2??? Ble forbanna på at vi ikke

fikk kjørt flere runder, skulle ha klart det da:) Så da kom du på andre plass da?

 

Originally posted by Mark1

Var det noen som la merke til den formel 1 clutchen som lå på ene standen.

Zf/sachs clutch....

Den clutchen har jo lik diamter som ei 1.5l colaflaske jo!!!!

Og ikke mere enn ei tomme tykk...

 

Den var diger og spesiell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

 

hmmm ? noen som har bilder av den Mustang Gt'n ????

 

skal få lagt ut alle bildene så fort fattern har fått rævi si i gir og brent de på cd (min usb port funker ikke) Kan gi deg alle bildene fra innkjøringsdag til siste dag på messa!! Var ikke du på messa eller?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår