Gå til innhold

kringla

Bruker
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kringla

  • Bursdag 09/29/1982

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    320i og M5
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Motor (eks 1.6)
    2l/3,8l r6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    mange planer.. skal ha drifte kjærre som så mange andre

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Bak rattet

kringla's Achievements

  1. kringla

    Felger til m5

    Knall! Et stykke unna, men får man det til riktig pris går det jo å kjøre litt
  2. kringla

    Felger til m5

    Nå er jeg ute etter billigfelger. skal drifte bilen, så sålenge de er alu og passer på bilen så holder det for meg. Men ser de har noen billigfelger der og, så det er kanskje det er like greit å handle der
  3. kringla

    Felger til m5

    Jeg er på utkikk etter felger til min e34 m5, men alt jeg finner er overprisa m5 orginal felger. Jeg regner med at det blir litt kjøring på felgen og trenger minst 2 sett (8 felger). Har sett på biltema felgene som alternativ, men de er oppgitt som Ej till M5 :/ er det så store forskjeller på vanlig e34 og m5?
  4. Frister veldig å teste kjerra før jeg ribber den, men har ikke felger/dekk :S Greit at rx7/8 kanskje ikke er stygge biler, men det finnes penere. og en bøtte møkk kan fortsatt gå fort
  5. kan jo satse like hardt.. men bare prøve å unngå den ene lille skogsturen :)
  6. Det kan da ikke ha vært oss? Vi kjørte da forsvarlig mesteparten av veien
  7. FSR: jantore har vel ikke vært med deg å henta bakluke til meg vel? han sa han skulle men jeg har ikke hørt noe
  8. Nå er det bare for pudding å få lagt ut gobitene på video :) Var en morsom og innholdsrik dag iallefall. Også fikk vi skrapa av litt understells masse i samme slengen
  9. Acura TL er vel Honda Accord men er vel bare R utgaven som kommer i jap R og Euro R og amerikanerene kan se langt etter den
  10. jeg har tokyo pop dvd'ene og der kan man velge om man vi ha orginal lyd og bilde eller eng lyd og enhanced bilde.. kjøpte mine på amazon.com men det er bare halveis i stage 1
  11. Må få skyte inn at dette var skummelt bra.. viste ikke helt hva jeg gikk til når jeg ble enig med pudding om å stå opp klokka 3 om morran for å kjøre til stavanger (revebanen) via kristiansand for å se fredrik drifte.. men jeg viste hva fredrik var god for så det var vel egentlig et enkelt valg :) men første gang jeg så banen viste jeg at dette kom til å bli bra. og det ble det.. må si at kjøringa til fredrik var D1GP klasse som dere sikkert ser på videoen. Har aldri hatt det så kult. Håper at du fortsetter i den gode trenden Fredrik å tar rotta på alle japsene :D så skal jeg se hva jeg kan gjøre for å ta deg igjen :P
  12. om det er noen som har en bakluke til s13 uten rust som de vil bli kvitt for en billig penge så er det bare å si ifra :)
  13. Jeg mente jo ikke å si at alle kjører sikrere med fwd, men det er nok mer hva bilprodusentene ser på som sikrere. Det er vel også mer økonomisk med fwd men er ikke sikker på hvorfor. Dette med gode sjåfører så finnes det ikke mange av dem (JA jeg mener det), men faktum er at man vil altids kjøre best i den bilen man er mest vant til og om man er vant med xwd så kan jeg godt forstå at det kan være vansklig skifte til det motsatte. Og nei jeg mener heller ikke å si at alle kjører dårlig.
  14. Vet ikke om jeg har no nytt å komme med her.. men grunnen til at FWD dominerer er vel at det er mye lettere og sikrere å kjøre ved "normal" kjøring, og siden bilene som produseres ikke er laget for rally men kjøring på veien er det vel mere økonomisk sikkert å lage en bil som er sikker og lettkjørt med tanke på at det er det hoved delen av bilkjøperene er ute etter. Jeg har sev bare kjørt FWD og er fornøyd med det. Og jeg kan nok også se fordelen med FWD i enkelte tilfeller etter som de nyeste førerene begynner å kjøre mere rett og ikke ligge så bredt. men det er ikke spennede å se på. Drifting er nok uaktuelt med fwd. det er ikke vanskelig å få en fwd sidelengs, med det å bli der er straks mere vanskelig uten å ha på brekket og da er det lett å miste fart og meningen med drifting er vel etter reglene å opprettholde fart gjennom hele svingen? Jeg har selv tenkt å bytte til RWD så snart jeg får solgt min FWD, for jeg har tenkt å hive meg på drifte "sirkuset" og da er det ingen tvil i mine øyne om at skal man ligge sidelengs må drivkraften ligge bak. er ikke uten grunn at at driftere i hele verden velger bakhjulsdrvne biler og vinner på det.. Det jeg vel prøver å si er som en sa tidligere: FWD funker ikke for "aktiv" kjøring. skal du kjøre fort med en fwd skal du helst kjøre rett i svingen å følge den beste linja ellers taper du for mye fart, mens en rwd kan du holde farten oppe ved å legge deg bredt og kjøre litt "slarkete".. Og de som synes min komentar er tåplig.. ignorer det.. Jeg innrømmer også gjerne at jeg ikke har mye erfaring med bilkjøring bare så det er sagt.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår