corradopower Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det er en stund siden denne ble postet, men den V70'en går der enda... Den er temmelig godt utstyrt med lys ja...når du synes du ser et tivoli i speila er det den bilen du har fått bak deg. Vises temmelig godt den ja. Reg nr. er forøvrig VF45846 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Så en mørk blå/sort Volvo S60 på E6 i Skedsmo, retning Oslo for noen dager siden. Den hadde stoppa en Toyota Carina, og stod i vegkanten og lyste opp lang vei. Registreringsnr var CV44378. Bilen hadde to liggende strobes nederst i bakruta. Fikk ikke med meg så mye detaljer, den kom litt brått på:P Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Nissan primera CF 10469 sølvfarget Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sølvfarga Peugeot 406 med video-overvåkning... De var ikke så veeeeeeeldig glade for at jeg tok bilde av bilen dems, men jeg lovte at de skulle bli kjent... :assman ManiaCoupe var heller ikke så glade idem for å si det sånn... :driving Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 den var bra sivil :D Ikkeno spesielle tegn :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Og boten ?? :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Lurer på om det var den peugeoten som stoppa meg på våren i fjor en gang.. Den så riktignok mørkere ut, men det var midt på natta.. den hadde kamera den også. Fikk tilbud om å se på filmen men takka nei, hehe. Var fair nok. Er det blålys i den "skinna" de har i hattehylla? Er det rett før Ringnestunellen dere ble stoppa eller? Ble stoppa litt før siste avkjøring før Nordby tunellen på vei mot Oslo. Da hadde de ligget etter meg fra Vestby. Men den var pokker ikke lett å se at var sivilbil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 De bruker ofte en slik Volvo V70 i Arendalsdistriktet. Sitter en nisse inni med laseren.. Burgunderrød med sota ruter. http://www.theautochannel.com/vehicles/new/showroom/2000/0925/1.jpg http://www.volvo240.ch/Volvo75/V70_2000.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sølvfarga Peugeot 406 med video-overvåkning... den var bra sivil :D Ikkeno spesielle tegn :) :well Se nærmere på antennen, dette er en typisk radioantenne, altså ikke vanlig FM radio. Antennesokkelen er helt anneledes en den originale som sitter på Peugeot 406. Lettest å se at dette er radiokommunikasjons antenne er å se i bunnen av antennepisken og over antennesokkelen. Har en spole som er litt tykkere enn selve pisken. De har kombinert vanlig bilradio antenne med politiradioen. Ikke den beste løsningen radiomessig, men man slipper unna med bare ei antenne. Kansje litt vanskelig å se dette når han ligger bak eller foran deg. Lå bak en Peugeot 406 lignende som denne ut av Bodø mot Fauske med reg nr. CF 20xxx som hadde slik antenne på høyre bakskjerm. Var det eneste som gjorde at jeg ble skeptisk å var snill gutt og holdt meg bak denne. Er stortsett bare taxi, vaktselskaper, energifirmaer, utrykningskjøretøyer ol. som bruker radiosamband. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 '] Er det blålys i den "skinna" de har i hattehylla? Tror det er solskjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er akuratt den bilen der jeg snakker om...! Den er utrolig mye aktiv! Ser den over alt.... er det noen jeg ser som har blitt stoppet så er det av den! På akuratt samme sted som bildene er tatt, så jeg den hadde stoppet en annen person på kvelden engang og! sier litt hvor den holder til... nordbytunnelen og rundt der på motor veien tenker jeg! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theflux Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tror det er solskjerm. Det er blålys. Titta på den på 17-mai, den sto bak politihuset i Ski. Men på bilde kan det se ut som de har prøvd å skjule dem. For det bilde jeg har tatt ser man bare to klosser på hver side bak. Siter '97 Peugeot 406 [X] '92 Peugeot 605 Peugeotklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 det går to kliiin like 406 i follo.. en sølv som det har vært mye snakk om nå i det siste og en blå.. begge senka og store felger.. en fin måte og avsløre de på er og se på nedre "grillen" midt under peugot løven.. der sitter sirena.. enig att det er vansklig og skille disse ut fra de vanlige dødlige.. gutta som kjører den sølv farga sitter som regel i militær/jakt jakke.. skumle greier.. Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Til opplysning blir den sølvgråe impreza kamerabilen i Trondheim ute av drift en stund..... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article669695.ece Håper subaruimportøren sliter med deletilgang! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Til opplysning blir den sølvgråe impreza kamerabilen i Trondheim ute av drift en stund..... http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article669695.ece Håper subaruimportøren sliter med deletilgang! hehe akkurat dette jeg skulle til å skrive :P jaja da kan noen kjappe folk i trondheimsområdet leve trygt bitte litt :) (eller har dem mange imprezaer? hehe) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg