passat kara Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by ilck Hehe, takker Vemund! Tror jeg skal følge rådet ditt jeg... Åssen senkesett da evt? hei. det har jeg ikke peiling på gitt, men det er sikkert noen som har noen tips om det her. hmm merkelig jeg hadde regnet med og få "kjeft" jeg nå.. men men lykke til da. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by passat kara hei. det har jeg ikke peiling på gitt, men det er sikkert noen som har noen tips om det her. hmm merkelig jeg hadde regnet med og få "kjeft" jeg nå.. men men lykke til da. vemund hehe, vi har hatt våre diskusjoner ja. livet går videre Vemund! Chill :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Grattis med ny bil. Jeg er en av de som begynner å få mer og mer sansen for 9n. Men ikke style den i stykker. Felg og senk er mer en nok. Votex stylingen (orginal VW styling) er den eneste jeg liker. Diskret og pen. Votex styling 30mm senk og 17" Votex styling Gewinder og 18" Sedan med Votex styling 50mm senk og 18" Gewinde og BBS For mer info og bilder av 9n: http://www.polo9n.com/ http://www.polo9n.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Halla! Tusen takk Boramannen ;) Å herregud, så sweet. Likte votex stylingen best as. Skikkelig strøkent... Wow, sedan versjonen har jeg aldri sett før :eek: Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Heh... For to måneder siden sleit du med å skaffe penger til en Golf2.. Jaja :p Glad jeg kjøpte Golfen som du ville ha ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 :cool: Go low! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by KaldBlod Heh... For to måneder siden sleit du med å skaffe penger til en Golf2.. Jaja :p Glad jeg kjøpte Golfen som du ville ha ;) Ja, fordi lønninga som jeg skulle få ble forsinka, akuratt 2 dager etter at du skulle se den... Da var det bare å tigge etter penger for å få kjøpt den før deg, men så endte det opp med at faren min ikke ville at jeg skulle kjøre en slik bil. For kraftig for meg... Thats life :) Du nyter vel bilen? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jepp. Storfornøyd. Knall bil. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 eneste "stylede" polo 9n jeg kunne tenke meg ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 wow :P hehe.. ikke min smak men... :D Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 polo sedan'en vakke no spess fin da.. og er er det ikke 6n som eier? hehe, neida! 9n er vel fine de og, men liker ikke lyktene og formen.. :rolleyes: Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Liker egentlig ikke froten, men baken er fin ;) Har hatt bilen i en uke nå ;) Har bare hatt så mye å gjøre så jeg har ikke fått tid til å dele dette med dere, får vel ta bilder etterhvert. løw Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Skulle ikke du ringe meg da? din fjomp.. du var så jævla tøff i tryne på det russemøte vi hadde..var liksom ikke helt den samme som før! :eek: Har du forresten betalt de 1000,- vi skulle betale for bussen? snakkes Originally posted by ilck Liker egentlig ikke froten, men baken er fin ;) Har hatt bilen i en uke nå ;) Har bare hatt så mye å gjøre så jeg har ikke fått tid til å dele dette med dere, får vel ta bilder etterhvert. løw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 People changes, jeg er gangster nå :) hehe. neida... måtte bare kødde litt. har betalt jeg ass, har vært litt opptatt vettu, taxi her og der ;) tjente de 1000 spenna på en uke lissom ;) skjer med bilen din a? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg