Gå til innhold

Min Polo

Ranger emnet


ilck

Anbefalte innlegg

Først startet det med en strøken Ford Focus 1.8 TDI, etter en prat med eieren ble jeg litt skeptisk, så jeg sjekket opp opplysningene.

 

Bilen som han sa var kjøpt i Norge var egentlig kjøpt i Tyskland. På veien hjem klarte homsa og kræsje bilen. Det sto at den hadde gått 90. 000 km, bare det syns jeg var litt mye for en 3 år gammel bil, men den hadde gått nærmere 140. 000 km. Den hadde heller ikke kræsjet,men dokumentasjon på bilen fikk jeg fra en ford forhandler i bærum.

 

Så den bilen var det bare å drite i. Siden vi allerede har kjøpt 3 biler fra møller e18, så fikk vi 10. 000 kr avslag på bilen. For en 18 åring er det mye. Ihvertfall, dere er vel litt int. i fakta.

 

Bilen er ennå ikke produsert i Tyskland, men bestillingen er sendt. Bilen skal være hos møller 20 oktober. Ja, vet at motoren suger :) Har ikke råd til annet, men jenter blir det uansett. hehe

 

Bil: POLO Firstline 1,2 55 HK SUN 4D 2005

Farge: Reflexsølv Metallic

Interiør: Antr/Antr/Antrazit Stoff

 

- ABS

- Servostyring

- Oppvarmede seter foran

- Oppvarmede vindusspylerdyser

- Lyktespylere

- Radioforbredelse med 4 høytalere

- Sentrallås

- Høydejusterbare forseter

- Colorpakke med lakkerte støtlister, speil og dørhåndtak

(Highline-look)

- 5 J x 14 felger med 165/70 R 14

 

Ikke mye hester, men fungerer midlertidig. Styling på den bilen? Åssen skal man style enn så rund-i-kantene-bil? :)

Er det mulig å chippe litt her og der? Egentlig er det en undercover moped med polo-look.

 

Mvh.

Thilip

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får i det minste en HELT ny bil.... Blir nok bra den......

 

Chipping av en 55hp motor er nok ikke noe og satse på..... Ha den heller 1år og 2 så kan du selge den viss du "føler" du har mer behov for hp....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler? :) Du får mer fart følelse av å løpe naken :) Hehe, kan vel senke den litt og sånn. Overdreven styling føler jeg ikke for.. Noen som har sett no styling til denne modellen ennå?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr jeg spørre hvorfor du kjøpte en HELT ny bil? Hvorfor ikke en tilsvarende som var gådd 10-20000km.. Har foreldra dine et par fingrer med i spillet? :)

 

Uansett, innvester i justerbart senkesett og breie felger med kant.. Så senker du så mye som du klarer.. Også tar du det derifra :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Tørr jeg spørre hvorfor du kjøpte en HELT ny bil? Hvorfor ikke en tilsvarende som var gådd 10-20000km.. Har foreldra dine et par fingrer med i spillet? :)

 

Uansett, innvester i justerbart senkesett og breie felger med kant.. Så senker du så mye som du klarer.. Også tar du det derifra :)

 

Hehe, mange har spurt meg om det.. så jeg for ta det her på forumet også da. Foreldrene mine vil heller hjelpe meg med å betale for en ny bil, de føler seg tryggere når de veit at jeg kjører rundt i en ny bil hvor det ikke er så mye fusk.

 

Hehe, digg for meg :)

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

hadde ikke kjøpt en ny bil selv om jeg fikk hjelp av foreldre... Her skal det være 6N for alle penga!

 

ja, det er ditt valg :) Men jeg må si meg enig at 6n har mange muligheter, de blir ganske fete...

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår