Gå til innhold

Min Polo

Ranger emnet


ilck

Anbefalte innlegg

ok,hehe..digg å ha ny bil eller?

 

Det er hvertfall noen som ikke har betalt..hvem kan det være?

 

Bilen min er endelig tilbake fra valsing hos onkel Tom..bare å ta seg en tur en dag..den ser jo ikke så bra ut i øyeblikket, men kan love deg at den blir bra etterhvert!!

 

når er neste møte, vet du det?

 

ring meg en dag da, så kan vi taen tur i bilen din...hadde vært morro!!

 

snakkes

 

mads

 

Originally posted by ilck

People changes, jeg er gangster nå :) hehe. neida... måtte bare kødde litt. har betalt jeg ass, har vært litt opptatt vettu, taxi her og der ;) tjente de 1000 spenna på en uke lissom ;)

 

skjer med bilen din a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm.....istede for å lakke vw merket i grillen sort eller bytte til en sportsgrill ville jeg fått tak i chrom grillen til denne(ei på jobben har kjøpt ny nå med sånn grill.........)......og fått tak i chrom speil og lakka speil-platene og dørhåndtaka.......Så begynne å kline på plæstikk...........Grill/speil chrom pga pent på sølv bil og ikke så mange som har det enda på en 9N...........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Grattis med ny bil.

 

Jeg er en av de som begynner å få mer og mer sansen for 9n. Men ikke style den i stykker. Felg og senk er mer en nok. Votex stylingen (orginal VW styling) er den eneste jeg liker. Diskret og pen.

 

Votex styling 30mm senk og 17"

gastpolo1107.jpggastpolo1109.jpg

 

Votex styling Gewinder og 18"

gastpolo1267.jpggastpolo1270.jpg

 

Sedan med Votex styling 50mm senk og 18"

gastpolo711.jpggastpolo710.jpg

 

Gewinde og BBS

09.jpg

 

For mer info og bilder av 9n:

http://www.polo9n.com/

http://www.polo9n.dk

 

den svarte polo sedanen så ut som var mekket ut av volvo! fæle baklamper. får ikke tak i en slik i Norge?!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

den drar som faen den bilen da :) driver å sparer penger til orginalstyling fra vortex, noen som veit hvor dette er billigst?

 

hehe...drar og drar fru blom...med tanke på at bilen din veier mer enn min, og har like mange HK(ifølge vognkortet ditt)..så drar det vel egentlig ikke så bra..hehe

 

MIN drar bra..eeehh..bedre enn din håper jeg da hvertfall...:D

 

Men nå kjører man jo selvfølgelig aldri over fartsgrensa uansett, så det er jo bare på bane vi får bruk for alle de eslene vi har under panseret:P hihi

 

snakkes da..

 

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår