Gå til innhold

Min Polo

Ranger emnet


ilck

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

 

 

hei.

 

det har jeg ikke peiling på gitt, men det er sikkert noen som har noen tips om det her.

 

hmm merkelig jeg hadde regnet med og få "kjeft" jeg nå.. men men

 

lykke til da.

 

vemund

 

hehe, vi har hatt våre diskusjoner ja. livet går videre Vemund! Chill :)

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil.

 

Jeg er en av de som begynner å få mer og mer sansen for 9n. Men ikke style den i stykker. Felg og senk er mer en nok. Votex stylingen (orginal VW styling) er den eneste jeg liker. Diskret og pen.

 

Votex styling 30mm senk og 17"

gastpolo1107.jpggastpolo1109.jpg

 

Votex styling Gewinder og 18"

gastpolo1267.jpggastpolo1270.jpg

 

Sedan med Votex styling 50mm senk og 18"

gastpolo711.jpggastpolo710.jpg

 

Gewinde og BBS

09.jpg

 

For mer info og bilder av 9n:

http://www.polo9n.com/

http://www.polo9n.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by KaldBlod

Heh... For to måneder siden sleit du med å skaffe penger til en Golf2.. Jaja :p

 

Glad jeg kjøpte Golfen som du ville ha ;)

 

Ja, fordi lønninga som jeg skulle få ble forsinka, akuratt 2 dager etter at du skulle se den... Da var det bare å tigge etter penger for å få kjøpt den før deg, men så endte det opp med at faren min ikke ville at jeg skulle kjøre en slik bil. For kraftig for meg... Thats life :) Du nyter vel bilen?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liker egentlig ikke froten, men baken er fin ;)

 

Har hatt bilen i en uke nå ;) Har bare hatt så mye å gjøre så jeg har ikke fått tid til å dele dette med dere, får vel ta bilder etterhvert.

 

løw

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du ringe meg da? din fjomp..

du var så jævla tøff i tryne på det russemøte vi hadde..var liksom ikke helt den samme som før! :eek:

 

Har du forresten betalt de 1000,- vi skulle betale for bussen?

 

snakkes

 

Originally posted by ilck

Liker egentlig ikke froten, men baken er fin ;)

 

Har hatt bilen i en uke nå ;) Har bare hatt så mye å gjøre så jeg har ikke fått tid til å dele dette med dere, får vel ta bilder etterhvert.

 

løw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

People changes, jeg er gangster nå :) hehe. neida... måtte bare kødde litt. har betalt jeg ass, har vært litt opptatt vettu, taxi her og der ;) tjente de 1000 spenna på en uke lissom ;)

 

skjer med bilen din a?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår