Gå til innhold

Min Polo

Ranger emnet


ilck

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt noen problemer, bare at det er noen klonk lyder forran i humper, vet ikke hva det er.

 

Jeg er kjempe fornøyd med bilen, kunne tenkt meg større motor, men men.

 

Fakta om bilen:

 

2003 mod, 1,2 65Hk Comfort line, elektriske vindu, servo osv.

 

Jeg har senket den 40mm, satt på 7,5 x 17" felger, annet luftfilter, annen lyd-demper, "lexus" lykter og dekor på sidene.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

polo9nfabio_2.JPG

Brutal! Skamfet! Clean!

 

 

Cool1984-P2.jpg

Ris. Og er det Lexuslys jeg ser der bak!?

 

EDIT: Kunne du heller ikke kjøpt deg en 92-95 Civic? Disse bilene er jo allerede så ødelagt av riserne at normale mennesker blir kvalm av selv å tenke på å bli sett i (nærheten av) en slik en nå lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

Halla thilip...jævla drittunge ass...og så har du ikke sagt noe til meg!! FY SKAM SEG!

 

Du får ringe meg når du får den da...må jo selfølgelig bli med på en prøvetur.

 

 

Er du forresten med på noen russebuss? Kommer nok inn på en bleikerbuss jeg..hehe...lættis..

 

 

 

vi snakkes

 

 

 

Mads

 

Hehe sorry Mads!!

Jasså, roter litt med det å velge mellom russebusser as, hvem skal være med a? Kan jeg evt joine? hehe :D

Kan hende jeg er å snaraker bussen, må snakke med noen folk først. Da forsvinner 10 lapper....

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Ris. Og er det Lexuslys jeg ser der bak!?

 

EDIT: Kunne du heller ikke kjøpt deg en 92-95 Civic? Disse bilene er jo allerede så ødelagt av riserne at normale mennesker blir kvalm av selv å tenke på å bli sett i (nærheten av) en slik en nå lengre.

 

Grunnen til at det ble en ny bil har jeg sagt i starten av tråden. At det ble polo irriterer meg litt, da jeg heller kunne kjøpt en brukt a3 eller noe. Men slik endte det. Dette er nok ikke den bilen jeg kommer til å ha resten av livet. Får bruke denne til jeg har høyere inntekter og ferdig med utdanning osv.. Men litt MÅ gjøres :)

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

 

Grunnen til at det ble en ny bil har jeg sagt i starten av tråden. At det ble polo irriterer meg litt, da jeg heller kunne kjøpt en brukt a3 eller noe. Men slik endte det. Dette er nok ikke den bilen jeg kommer til å ha resten av livet. Får bruke denne til jeg har høyere inntekter og ferdig med utdanning osv.. Men litt MÅ gjøres :)

 

 

hehe...tror ikke det med Civic var ment til deg.....

 

synes det er fett med den nye polo'n jeg, men hadde selvfølgelig vært kult med A3 også :D

 

 

Angående russebuss osv: jeg skal bli med på en bleikerbuss der joakim, thomas, aina, stine, sonja, elisabeth(fra nesbru..kanskje) og mange fler er med...kjenner ikke halvparten..! Det er nok ikke jeg som bestemmer her...jeg kom med nå nettopp, så er ikke helt inni de greiene enda, men skal ha møte på søndag.

 

 

Du går fortsatt på bleiker ikke sant?..isåfall må du se etter joakim på fredag...hehe..han skal låne den rosa PIMP-jakka mi;) han sa han skulle pimpe bleiker..hehe...lættis..

 

 

OG HUSK: ring meg så fort bilen har kommet!

 

 

snakkes bølla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

 

 

hehe...tror ikke det med Civic var ment til deg.....

 

synes det er fett med den nye polo'n jeg, men hadde selvfølgelig vært kult med A3 også :D

 

 

Angående russebuss osv: jeg skal bli med på en bleikerbuss der joakim, thomas, aina, stine, sonja, elisabeth(fra nesbru..kanskje) og mange fler er med...kjenner ikke halvparten..! Det er nok ikke jeg som bestemmer her...jeg kom med nå nettopp, så er ikke helt inni de greiene enda, men skal ha møte på søndag.

 

 

Du går fortsatt på bleiker ikke sant?..isåfall må du se etter joakim på fredag...hehe..han skal låne den rosa PIMP-jakka mi;) han sa han skulle pimpe bleiker..hehe...lættis..

 

 

OG HUSK: ring meg så fort bilen har kommet!

 

 

snakkes bølla

 

 

jaocim og dem går i klassen min jo ;) hehe.. daså :P da får vi prøve lykken. Seff skal jeg ringe deg ;) Må få senka dritten først.

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å spore av! Uansett, var innom Møller e18 Slependen idag for å ordne kontrakt osv, idag er det akuratt en uke til bilen blir satt i produksjon.

 

Det tar så lang tid, har begynt å se litt på luftfiltere, effektanlegg og senkesett. Har søkt litt på forumet etter hva jeg burde velge, men det er så vanskelig. Masse delte meninger! Powerrohr? Funker det greit eller? Hørt at effektanlegget til Simons er ganske bra...

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

Lett å spore av! Uansett, var innom Møller e18 Slependen idag for å ordne kontrakt osv, idag er det akuratt en uke til bilen blir satt i produksjon.

 

Det tar så lang tid, har begynt å se litt på luftfiltere, effektanlegg og senkesett. Har søkt litt på forumet etter hva jeg burde velge, men det er så vanskelig. Masse delte meninger! Powerrohr? Funker det greit eller? Hørt at effektanlegget til Simons er ganske bra...

 

 

gratulere med ny bil da :)

mohahaha må nesten le litt.. splitter ny polo som første bil, ja dette blir spennande ;)

 

hvis jeg var deg hadde jeg hatt nok med og betalt forsikring, årsavgift osv osv på en så dyr bil.

 

tru ikke e hadde gjort så mye med den og skulle jeg først gjort det ville jeg gjort det ordentlig for begynner du å smelle på og gjøre alle slags rare "golf2" mods så vil prisen på bilen synke FORT.

 

eneste jeg ville vurdert er senkesett og noen veldig pene felger, fort gjort å sette tilbake til "orginal stand" og koster ikke all verden.

 

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

 

gratulere med ny bil da :)

mohahaha må nesten le litt.. splitter ny polo som første bil, ja dette blir spennande ;)

 

hvis jeg var deg hadde jeg hatt nok med og betalt forsikring, årsavgift osv osv på en så dyr bil.

 

tru ikke e hadde gjort så mye med den og skulle jeg først gjort det ville jeg gjort det ordentlig for begynner du å smelle på og gjøre alle slags rare "golf2" mods så vil prisen på bilen synke FORT.

 

eneste jeg ville vurdert er senkesett og noen veldig pene felger, fort gjort å sette tilbake til "orginal stand" og koster ikke all verden.

 

mvh

vemund

 

Egentlig ganske enig med deg Passat Kara...en ny bil pleier som regel å bli finest med enkel styling...egentlig på gale biler også, men jeg har valgt å prøve å skille meg ut litt med plastikk i hue å rævva;) hehe...dette kan bli gøy:D

 

 

keep it clean har jeg fått høre flere ganger, men det blir nok ikke før neste bil isåfall...

 

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

 

gratulere med ny bil da :)

mohahaha må nesten le litt.. splitter ny polo som første bil, ja dette blir spennande ;)

 

hvis jeg var deg hadde jeg hatt nok med og betalt forsikring, årsavgift osv osv på en så dyr bil.

 

tru ikke e hadde gjort så mye med den og skulle jeg først gjort det ville jeg gjort det ordentlig for begynner du å smelle på og gjøre alle slags rare "golf2" mods så vil prisen på bilen synke FORT.

 

eneste jeg ville vurdert er senkesett og noen veldig pene felger, fort gjort å sette tilbake til "orginal stand" og koster ikke all verden.

 

mvh

vemund

 

 

Hehe, takker Vemund! Tror jeg skal følge rådet ditt jeg... Åssen senkesett da evt?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår