Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by -carude-

 

Rett og slett, kan jo gjøre oss folk en tjeneste, fjern vinga og den playboy dritten før noen skades/dør i en trafikkulykke..

 

Det er vel ganske stor fare for å le seg i hjel ja.. :D :D

 

Han var jo tilogmed sponset av VISA... :rolleyes:

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nevnes at den merceden tråden startet med har krasja. Han fikk sleng i en rundkjøring, vinga hektet seg i et skilt og falt av, og fronten traff autovernet. Vingefestene står igjen på bilen og lykter, skjermer etc. er ødelagt. Fikk ikke tatt bilder for bilen stod i en garasje :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må spørre, synes dere Alu.vinge ser like teit ut på denne bilen f.eks?

Jeg mener iallfall den passer fint. Når bilen er såpass gjennomført fra før synes jeg den hjelper til litt med å legge den siste touchen på bilen... eller noe. :)

Men jeg synes fortsatt at alle bilene som tidligere er posta her ser latterlige ut. Men jeg mener også at noen biler faktisk passer med det, men da må de ha litt mer enn krom hjulkapsler og Torshov vinge.

 

1056312979.jpg

1056312881.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Men jeg må spørre, synes dere Alu.vinge ser like teit ut på denne bilen f.eks?

Jeg mener iallfall den passer fint. Når bilen er såpass gjennomført fra før synes jeg den hjelper til litt med å legge den siste touchen på bilen... eller noe. :)

Men jeg synes fortsatt at alle bilene som tidligere er posta her ser latterlige ut. Men jeg mener også at noen biler faktisk passer med det, men da må de ha litt mer enn krom hjulkapsler og Torshov vinge.

 

Nei, på den bilen der ser det helt greit ut.. Siden den er så gjennomført... Men, jeg synes vingen er litt for stor.. Om du ser ordentlig etter..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår