Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Jens

 

Hahaha, du er ikke riktig god :D

 

klarer du å få dratt bort til vår kjære "venn" thomas (uten) wenner å få knipsa noen bilder av bilen hans eller? kamera mitt er fullt av gjørme etter en tur i søla på gatebil, derfor blei det ikke noen bilder heller:rolleyes:

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by civic_girl

Den var sikkert fin, mye finere enn Øyvind sin...haha ;)

Nå skal jeg fortelle deg en ting, og du skal få høre godt etter:

 

Du kan le så mye du vil over at sleden min ser herpa ut, men jeg kan love deg en ting; Lexuslys-holderen din hadde ikke sett det spor bedre ut etter 17 år på veien uten noe som selv med litt godvilje kan minne om vedlikehold. Legg så til tidligere eiere som ser på bilen som en ting som bare skal brukes, og ikke er det spøtt interressert i hvordan ting ser ut --- så har du min bils livshistorie. ER DET RART DEN SER SLITT UT? Og angående hvorfor jeg ikke har fikset den ennå? Ser det ut som jeg har jobbet og har penger? Ser det ut som jeg har en plass å skru? Ser det ut som jeg har verktøy?

 

Jeg skrur iallefall småting på min egen bil, med mine egne hender, frøken "jeg kan ingenting om bil og derfor må Tor Erling (?) skru for meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Hahhahahhah! Oh My God! BØNDER, altså!

 

Hadde en sånn en i Tromsø igår; 100% original BMW E34; champagne-farget, originale alufelger i 15-toms, og en ENORM, grå, aluvinge bakpå; toplans, tilogmed!

 

Hørte jeg: "smakløst"?

 

ÅH, den er STYGG!

Så den på dragrace'n på Evenes.. Stygg eier også.. Den står ved Rødskjær, som er litt unna Harstad.. Sett den et par ganger når jeg har kjørt forbi..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Nå skal jeg fortelle deg en ting, og du skal få høre godt etter:

 

Du kan le så mye du vil over at sleden min ser herpa ut, men jeg kan love deg en ting; Lexuslys-holderen din hadde ikke sett det spor bedre ut etter 17 år på veien uten noe som selv med litt godvilje kan minne om vedlikehold. Legg så til tidligere eiere som ser på bilen som en ting som bare skal brukes, og ikke er det spøtt interressert i hvordan ting ser ut --- så har du min bils livshistorie. ER DET RART DEN SER SLITT UT? Og angående hvorfor jeg ikke har fikset den ennå? Ser det ut som jeg har jobbet og har penger? Ser det ut som jeg har en plass å skru? Ser det ut som jeg har verktøy?

 

Jeg skrur iallefall småting på min egen bil, med mine egne hender, frøken "jeg kan ingenting om bil og derfor må Tor Erling (?) skru for meg".

Oida, så hårsår! Her prøver man seg på en spøk...jeje...

Tror ikke jeg gidder å sitte å forklare noe engang, jeg...hehe...Tro hva du vil du ;) Skulle bare tulle med deg, jeg...!

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Så denne i dag:

 

lancer1.JPG

lancer2.JPG

 

Den har iallefall sotet rutene...

 

Er det en bil jeg aldri hadde trodd jeg skulle se på nettet så var det den. Er en bygdeorginal som eier den, eller rettere sagt så er det vell staten som eier den... han er delvis handicapet han som kjører den, helt utrolig at skattepengene våre blir brukt på slikt. Hadde tidligere også "xenon look" lyktekastere, svær frontspoiler mm, så tragisk som det går ann å bli

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår