Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jess.. da var det montert! Sleit som faen med venstre bakdemper. Bolten som går på bakstillinga hadde jo selvfølgelig rusta fast no sykt! Ellers gikk resten greit. Ble ganske stor forskjell for å si det sånn.

 

Før (40 mm senk)

029mk1.jpg

 

Etter (xx mm senk ;) er ikke skrudd helt i bånn)

030mk1.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

 

Har noen bilder, men ble skikkelig dårlige. Syns ikke det kommer så bra fram hvor lav den faktisk er. Har dårlig kamera og var lite lys.

034mk1.jpg

Her er jeg ved siden av.. får et visst inntrykk kanskje. Kommer til å få vondt i ryggen av å ordne nedi motorrommet nå :)

032mk1.jpg

 

Eksosanlegget er 7 cm over bakken..

033mk1.jpg

 

Bunnpanna er heller ikke så langt over :)

031mk1.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svaggen

hmm...

 

Hva er sving radius? hehe

Ha vi ikke sett! :)

Hva har man vel brekk til ;) Tror det er verre med avstanden mellom drivakselene og rammevangene. Sånn som den er nå er det vel ca 1 cm klaring. Men det må vel gå ann å modde, eller hva sier du Marius?? Det skal vel ikke skrus oppover igjen?? uhhmmwhat?

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med en liten update igjen. Har nå begynt å pusse ned bilen. Bilen ble hellakkert for en tid siden. Men etter at bilen har stått ute i nesten 3 år uten vask og dårlig grunnarbeid så flasser lakken av forskjellige steder på bilen. Så jeg må rett og slett pusse den helt ned til stålet. Har pussa en del for hånd. Men har kjøpt meg eksentelsliper på Biltema nå, og da går arbeidet litt lettere.

035mk1.jpg

Lakken er jo temmelig matt blitt. Men for moro skyld prøvde jeg med litt av Autoglym's paint renovator. Utrolig hvor bra det greiene er. Lakken ble jo helt som ny igjen.

036mk1.jpg

l90e.jpg Alpinweiss - L90E

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, ble bra jo.

Hvor får man tak i Autoglym produkter her i Norge da?

Tenkte å få lakken min shiny og fin igjen, men den har for mange sår etc. så lakkering må til uansett.

 

Mye betalte du for Gewinden da? Senker mye?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår