Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trond.S:

Ja, haha.. neste gang så må vi prøve å få ordna bremsene også ;) Er klar for litt skruing jeg! Kanskje sveise littegrann?

 

sifpilsen:

Takk takk :) Ja, de felgene er til treer golfen min. Bare satt de på når vi var ute og kjørte litt her en kveld. Men blir nok 3-4" mindre, og ihvertfall 1" bredere de som skal på til slutt. Det bensinrøret er temmelig lett. Hvis du skrur av lokket så er det tre skruer der, også er den en slangeklemme rett på innsida av lokket der. Også sitter det en skrue i veggen midt på røret og til slutt slangeklemme nede ved tanken. Tror det er alt :)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henning_dt85

skal du bygge old-school så har jeg en kurv til deg ( den som er i midtkonsollen :D)

 

jeg skjønner godt at du vil ha de små baklyktene, det er ikke noe man ser hver dag ;), også at du vil ha mexicobeige,det er en barsk farge ;)

 

Kurv!?? Bilde takk :D

 

Har vært innom litt flere farger siden den gang, så har vel ikke helt bestemt meg. Men det blir oldskool farge ihvertfall chicken

 

golfen er så sexy uten skjermer, panser og fanger

Den er litt bøllete ja! Hehe.. Har forresten ikke bakluke eller bakvindu heller. Så det var litt kaldt å kjøre ;)

 

Ellers har det ikke skjedd så mye siden sist. Har såvidt begynt å kutte til litt platebiter som skal inn i høla til skjermbredderne og diverse andre hull rundt omkring. Skal jo være cleant ;)

 

Den ene kanalen har fått seg en trøkk også, blitt litt høl i gulvet ved falsen der, så det har samla seg en del kjeks som må bort akkurat der. damndamn Men skal nok få til det også :) Skal se om jeg får tatt bilde av det. Dessverre går det litt mye tid til eksamen og faenskap på skolen nå så får vel ikke gjort så veldig mye før det er overstått. Blir vel litt tid da får vi håpe!

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har nesten fått sveiset igjen alle hullene i hjulbuene bak. Også litt andre hull rundt omkring som jeg ikke vil ha ;) Og 5 kg med gamle stereokabler, som jeg mistenker lå og lagde litt overledning og snax, har blitt fjernet. Skal ikke være no stereobil detta så. Forhåpentligvis så får jeg det justerbare senkesettet til helga :D Gleder meg til det så jeg får litt inspirasjon igjen!

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt litt på grønn også.. Syns den fargen her er så stygg at den blir fin på en måte:

14.jpg

 

Hehe.. fælt til mas etter bilder da ;) Har ikke tatt så mye bilder, men kan jo legge ut de jeg har tatt da:

 

Her har vi altså sveisa igjen hulla i bakskjermen. Litt knot å lagte til så små platestykker, og ikke minst å holde dem fast mens man sveiser. Men det gikk.. thumpsup

024mk1.jpg

 

Sveisa igjen noen skruehull i motorrommet da det plutselig begynte å lukte brent. Vi tenkte jo ikke over at det var så mye dritt på andre sida av plata :rolleyes:

025mk1.jpg

 

Supersport gewinden kommer mest sannsynlig til norge iløpet av helga. Blitt litt forsinkelser og sånn, men er ikke så farlig da bilen ikke akkurat er klar for veien med det første. alacocaina

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

026mk1.jpg

 

Var å henta Supersprt gewinden idag. Og jaggu ble det klarglass lykter på meg også gitt. Fikk dem brukt av Håkon Sandberg. Har vel blitt brukt i 1 time eller no sånn. Eneste merket jeg ser, er en most mygg, ellers er dem strøkne :D Skal få tatt bildet av supersport settet neste gang jeg går ut i garasjen. Må bare få si takk for hyggelig handel til Andreas Westby også for gewinden :)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår