Gå til innhold

Hvis du skulle få velge en veldig sjelden bil, hvilken ville du valgt?

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Originally posted by BLACK.PEARL

 

Hvilken golf er G60? (1/2/3??) Må jo tenke vekt vs. hester da..

 

Bingo.. G60 limited er en mk2.. og er råere enn en R32 vil jeg nå påstå.. R32 veier altfor mye.. og har bare 31 HK mer eller noe...

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Helios

 

Bingo.. G60 limited er en mk2.. og er råere enn en R32 vil jeg nå påstå.. R32 veier altfor mye.. og har bare 31 HK mer eller noe...

 

Tja, G60 limited som du nevner veier jo ok mye selv da... 1275kg og har 210hk, R32 har 241hk (så 31 mer ja) og veier 1475kg.

Vektforholdet på R32 blir omkring 6,12 og på G60'en 6,07. Er ikke store forskjellen, R32 er jo en vesentlig nyere bil, med vesentlig nyere teknologi på understell, bremser o.l. I tillegg til dette er det jo en 1,8 i G60'en og en 3,2 i R32, Vesentlig høyere dreiemoment i R32'en. 6 trinns kasse er det og.

 

Min mening er i alle fall at R32'en er en råere Golf. Men men

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt førstevalg må være Corvette Z06 `03.modell 405 hk originalt.

Kunne også levd med en Corvette ZR1 `95 modell. Blir vel med drømmen hvis ikke det regner geitoster og jeg får 7 rette i lotto!

Toyota Avensis `02 (Drittbil!)

x-Volvo V40 `99

x-Nissan Primera SRI `96

x-Nissan Sunny SR `95

x-Corvette `84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCN6844.jpg

 

DSCN6851.jpg

 

Bottom_small.jpg

 

Mark Stielow har bygd ca 5 "pro-touring" Camaroer. Han lager gull av første generasjons Camaroer. Skulle likt å hatt en av bilene han har laget.

 

Pro touring stikkord er: moderne drivverk, store felger. lav bakkeklaring og bra veiholdning.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daihatsu YRV (nesten samme som yaris, bare med 4wd) til helårsbruk (de koster vel ikke 160k engang)

 

Lotus Elise eller Radical SR3 som lekebil på sommern...

 

Er vel ganske heldig jeg da, har en vanlig Yaris til helårsbil og en Elise som lekebil... Synd yarisen ikke har Turbo og 4wd.. hehe...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei... det måtte vel blitt en 70 426 Hemi Challenger i hemi orange, eller en 67 Shelby GT 500 KR, eller en 70 Plymouth Superbird (slik som han kjører i Joe Dirt) Eller en 73 Camaro Baldwin et eller annet (den som var i nyeste amcar)

 

I nye biler tenker jeg Mclaren F1, eller en koeningsegg ccr...

 

Überdrømmen er egentlig en Nissan Skyline R-34 Gt-R, som er stylet og trimmet helt unikt for meg..... haha, det hadde vært noe!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pug 205 T16 evo 2. Den kan brukes hele året. Den har 4wd.

 

1,8 liters midtstilt turbomotor på 550 hk. veier ca 900 kg. 0-100 på 2,5 eller noe sånnt. Og da skulle jeg ha bygd den om så den hadde sett helt ut som en standard 205 (ikke gti)

 

Sleeper? Ja..

 

Koster rundt en million omtrent

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår