Gå til innhold

Skyline drøm oppe igjen

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

Originally posted by KeLoN

 

Vel.. tror du skal være forsiktig med å si "folk som får det til" før vi ser resultater...

 

Men som TP sier, det er mange juksemakere, og jeg velger å vente å tro på noe såpass stort før jeg får se konkrete ting.

 

Ble vel litt feiltolka/uttrykte meg dårlig. Det jeg mente var att noen har sterk tro på sin barndomsdrøm/drømmeyrke, av og til får noen det til, slik som hun. Å leve ett "liv i sus og dus", gjøre det du helst vil og tjene gode penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger ikke dealere i Norge da. Bare søstra di stiller opp på kaia i Oslo med containere med EVO'er, Skyline osv. så kommer folk løpende.

 

 

BTW, hvorfor skiver søstra di mail til deg på ENGELSK? :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan-skyline

. There is a

demand for this car and also one called "evolution" (I think Suzuki or Subaru).

 

AAAAH! Den VELKJENTE Suzuki EVO5'en med permanent 3hjulsdrift

og carbonfrontrute da eller?

Hører ut som om dette er folk som har peiling ja.

Du hadde vel suzuki du christian?

:rolleyes:

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

 

AAAAH! Den VELKJENTE Suzuki EVO5'en med permanent 3hjulsdrift

og carbonfrontrute da eller?

Hører ut som om dette er folk som har peiling ja.

Du hadde vel suzuki du christian?

:rolleyes:

 

 

he he he... har de så liten oversikt, så tror jeg neppe de vet nok om skyline til å få den på sliter :rolleyes:

 

men sure, gi meg noen mill, ett par skylines og ett år, så skal jeg jobbe :D

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dere kan gjøre så mye narr av meg som dere bare vil!!!..

men husk hu lever i sus og dus ikke meg!!!

 

henne har ikke mye peiling om biler...mne buissines kan henne skal jeg love dere!!! le vidre dere..'

det er ikke dere som kjøre s 600 mercedes me skuddsikkre glass..og bor i hollywood.svømmebaseng osv.. bare så det er sagt.

 

henne er den me penga ...ingen kan importere noe uten penger. d hu gjør er å sender tonnevis av biler som skyline evo osv..og lar dere som eks..tpr og carzy tuning til å ordne seg av tekniske ting som maskin merke osv..hu har ikke greie på det da... men skal love dere at gi henne 3 månder og henne kan mer skyline enn noen av dere gutta...

 

 

for for 4 månder siden sa jeg til henne om henen kunne skaffe skyline ... etter 4månder tar henne inn silvia og skyline som bare d.. det andre firma i usa har problemer da(de som importere skyline lovligt)motorex.

 

 

mne men ...la oss se da... vill ikke tpr ha noe me det henne foreslår elle vist etterspørslen av disse bilene er noe det ikke er intresse for så er det jo bare å la henne drive me sitt i usa ... og leve slik henne vil--

 

det hene kommer me er ett forslag ikke noe mer.

uansett tpr kommer sikkert til å kontakte henne . så ser vi.

 

ps!! henne er halvsøsteren min jeg er fra norge ... født i norge 1986 vist noen lurte på det!!! :)

 

unasett ,får jeg en skyline så driter jeg i resten så lenge jeg får skilt om henne exportere hit elle ikke!!!

 

dere trenger &"#(% ikke å klage så forbanna mye og syte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstra mi er født i japan og bor i usa/hollywood

 

ps!!det er min halvsøster.mne kjenner henne såpass godt at det kunne godt vært helsøstra mi!!!

 

PS!!! jeg har vært i både dubai japan usa england osv..selv om jeg ikke har mye peiling om blier så har jeg sett flere skyline enn mange av dere har gjort. inkl.supra ... sitti på me supra osv....

 

mne er det det som er hovedpointe da...NEi

 

jeg driter i hva dere tror elle ikke tror ...

om hu ikke sender biler t norge hvem bryr seg?

hu klare seg sikkert(leve for) nok me import til Usa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda...bare sleng opp navn og nummer det. Evt et bilde av henne i tillegg.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har helt rett i en ting.

Søsteren kan jus, og ikke biler.

Jus'en virker veldig viktig i dette tilfellet, spør du meg!

 

Men en annen ting...jada vi tror på at hun har mye penger!

Du trenger ikke skrive det i hver setning.

At hun/de (et firma regner jeg med) har råd til å kjøpe noen biler fra Japan imponerer ikke meg, for å være helt ærlig.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SiggE

Mye skit kasting mot nissan-skyline, og det må det vel bli når folk er sjalu på folk som får det til (som f.eks søstra til nissan-skyline) i verden. Men men jeg har tro på att dette kan gå rett vei.

 

hahah. hører du på deg selv eller din tåpe?

 

Kan fortelle deg hvem som er sjalu jeg!

Folk er ikke sjalu fordi andre kan skaffe skyline.. det blir det samma som å prøve å skryte på seg sex med mariah carey, noe som er like fattig som å eie en skyline!

 

Anyhow.. Når folk klarer å komme med så mye bullshit om hvordan de kan skaffe en bil som enda tynnere høres ut at søstra hans vil offre 10-15biler for at staten i usa skal få kræsje dem BARE for å få dem godkjent i norge. så er ikke jeg så jævli imponert!

 

jeg vil heller be deg holde munn før du vet hva folk snakker om...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan-skyline

PS!!! jeg har vært i både dubai japan usa england osv..selv om jeg ikke har mye peiling om blier så har jeg sett flere skyline enn mange av dere har gjort. inkl.supra ... sitti på me supra osv....

 

 

Prøver du å skryte på deg noe?. ikke at du får så jævla mye credit av meg.

 

men jeg tror jeg kan sniffe opp nismo "bullshit" mafia her i huset ja.....

 

lev opp drømmen din du..... i drømmeland... men in the real world.. be awake

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår