Gå til innhold

Skyline drøm oppe igjen

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

hei..

 

søstra mi har begynt me import av drifte biler i usa.(skyline silvia og evo)

 

d er snakk om ikke en bil men mange,fler biler er i tollen i usa for carsh testing osv...

mye papir arbeid d er snakk om.

 

hu har muligheten til å importere bilr til skandinavia og men skyline som er min drøm er jo ikke type godkjent eller hav d nå hetter! spm er at vist hu sender si 10 elle 15 skyline t norge (snakk om R32 og R33 kansje R34 og er ikke siiker.vil ikke da skyline bli type godkjente da?

 

henne vil gjerne ha en eller annen dealer her i norge som kan hjelpe.. må jaffal ha info...

hva trengs å gjøres?

 

annskaffelsene av bilene er ingen problem... exportøren som sender og seller skyline i england er samme mann som sponsrer søstra mi me biler til usa.

 

vil gjerne ha seriøse svar her...

 

jeg er 17 og og kan ikke mye innen detta ,vet bare at søstra mi har penger til d.

 

brenner for en skyline jeg jaffal :) hu skaffer GTR og GTS

 

hav må gjøres me bilene når de kommer til norge ?

ps!!bilene henne tar inn i usa fra japan blir modifiserte til ventre styrt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:rolleyes: trodde ikke det var mulig å stryke på grunnskolen jeg men...

 

når det gjelder typegodkjenning, så er det vel en hel drøss med ting det er snakk om. typegodkjenning er vel når en bil er godkjent med alt det som er på den originalt. for å få en bil typegodkjent, så må alle deler som er fastskrudd i bilen være godkjent sammen med karosseri inkl. kollisjonstester og slikt vel.

 

så, be my guest. vær den første i norge som smadrer 1-5 skyliner for å få tüvpapirer på at bilen kan regges i norge :)

 

tror jeg da..

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja drit i hvordan jeg skriver da..det er vel ikke noe skrive skjønnest konkuransse dette da!!!:)

 

uansett ...skal snakke me tp-r,de har sikkert mer peiling ..

unasett er det flere her som kan bidra me info så si det da,og spytt ut. :)

 

kan noen gi meg regelverk og hva som må betales evt hvor mye for å få bare bilen inn i norge(import avgifter)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke noen rettskrivings konkurranse, men skriv nå så folk forstår hva du skriver i det minste. Er det noe som er slitsomt så er det å sitte å lese innlegg som ser ut som det er skrevet av en utlending som nettopp har lært seg norsk. Tror nok det er en del flere folk her inne som tar deg litt mer særiøst om du skriver skikkelig norsk. Jeg er en av de.... Får jeg lov å spørre hva du får i norsk på skolen ??

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ..tipper dere ler av meg da...jeg har hatt mange drømmer ja..

 

se her da,voyageren var en bil mamma og pappa ville ha!!det endte opp me at vi kjøpte den og da!

 

celican var en bil jeg skulle kjøpe ,men jeg droppa det,bilen hadde kjørt 289 000 km.

 

celicaen som jeg skulle importere av pga av søstra mi kunne skaffa en billigt fra japan,det var da også sakk om en nyere model osv....

 

skyline drømmen var jo også noe jeg har skrevet innlegg om da.for søstra mi kunne skaffe skyline fra japans største brukbil forhandler .

 

men jeg har jo hør så mye om at det er vanskligt å få skilt osv..

nå sier tp-r at de får skilt på skyline snart osv...

 

søstra mi i usa har nå begynt me import av silvia skyline og evo til los angeles ,pga at drifting i usa har tatt helt av.

 

hu har flere biler i tollen der og hun driver å får skyline regga modifisert til usa standard.PS!! det er mye krangling om eksos utslipp i la jaffal.. så det er mye og gjøre.

 

hun vil gjerne starte export til skandinavia og!!!

hun snakker japansk og engelsk siden henne bor i usa,,,født i japan...hun får bilene sine fra samme mann som sender skyline til england!!! de er venner...og gamle buissines partnere så dette jeg sier er seriøst...

 

min karakter fra grunnskolen er 4 og 5 i muntligt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår