Gå til innhold

Skyline drøm oppe igjen

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

Får se om du kan gjøre ord til handling da.Så får vi andre se om det blir med drømmen :-)

 

 

 

Tips: Ta deg et rettskrivingskurs.Det kommer godt med senere i livet når/hvis du skal skrive jobbsøknader etc og gjør det lettere for andre folk å forstå hva du mener :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nissan-skyline

henne har tenkt å vill ta biler inn i hele skandinavia da...mne la oss ikke bry oss om det å heller la hun ta inn biler i norge da..

 

skit i svenskene da..de trenger ikkemasse me rullende japse biler der da.

 

Nei, er nok mye bedere marked i norge, siden det er 'buissines' 'henne' bedriver...:rolleyes:

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er så forbanna dumme dere ..trur dere henne bare skal ha skyline da...henne kan jo forsåvidt ta inn hva som helst da.

 

+ at hene og de i japan har mulighet til å finansiere tpr til å godkjenne skyline vet dere ..

 

men men ..er forbanna lei meg av og høre drit om både meg og søstra mi..

 

trur jeg tar kveld alså...er jo bare negative ting dere kan si jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri sagt at jeg er ute etter noen form for finansiering. Når vi har fått skilter på Skyline (eller "om vi får", for alle dere kritiske røster der ute), så kan vi hjelpe henne å få skilter på hennes biler, vi er ikke ute etter noen som helst form for finansiell støtte.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ingen som slenger spesielt med drit om søstera di her inne.. må bare si det at det høres ganske overdrevet ut.. det som blir sagt er at søstera di vil importere masse dyre og raske biler som koster veldig mye penger selv borte i usa og ta de inn til norge og krasje de her for å få de godkjente.. Mange vil gjerne se noe her før de tror noe på hva du sier.. men for all del.. hvis du får inn biler her til så skal eg gjerne tro på deg eg!

 

Folk har jo som sagt en tendens til å skryte på seg mye for å skaffe seg litt rykter.. og da blir folk litt mindre troende på generøse personer som deg og søstera di...

 

kom med resultater og du vil bli trodd.

 

AMEN

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både til deg trond og J-Unit så der det jag skrev om finansiering ,noe jeg sa...vet ikke om dere trenger det elle ikke jeg men jeg sier det nå jaffal..de er villige å hjelpe !!

 

om dere trenger elle ikke er en annen sak..venter bare spent om det blir noe komunikasjon mellom dere jeg.

 

mulighetene er oppe osv..

 

noe av det henne er ute etter er jo å exportere biler til flere steder enn norge da.. men hun trenger lover og regler for slik,for lovene i usa og her er forskjellige.derfor er det info henne trenger

angående å ta inn biler i norge..eks!!!

 

det er derfor jeg gjerne vil tp-r å kontakte henne så de kan veksle noe info..eller buissines me å få tak i biler.

 

det er det eneste ... er ikke tpr villige til å hjelpe elle sånt så er det jo bare å la det være som det er også blir alt glemt etter 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår