Gå til innhold

Skyline drøm oppe igjen

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

hmmm...... en kompis av meg snakka med en kompis av seg igjenn (som jobber hos biltilsynet,og driver mye med import) og han sa at det ikke var noe problem å få regga skyline i norge:rolleyes: hva er det for noe? er den han som ikke kan jobbben sin, eller er det forskjellig hva folk sier innad i biltilsynet osv?

tilbake til topic:

søstra di må jo være lagd av penger da;) har hun virkelig råd til å ofre så mange skyline for å få den type godkjent? hu bor jo ikke i norge engang, så horfor skulle hun gjøre det?

 

just my 2 cents:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja vet at evo er ikke drifte bil da..men hun importere de fordet da!!

er ikke bara drift hu drive me..

 

ja henne har mye penger .men det er ikke siker på hvor mye henne vil invistere i norge da...angånde skyline ,hun vil starte et marked for importbiler i norge da...vi et eller anet firma ..eks tp-r alså hennes tanke gang er å skaffe biller ..mange biler ...fra japan.

er det ikke interesse elle penger å tjene gjør henne ikke noe såklart.min oppgave er å få info da..og om det er noe å tjene på det. eller er vitsen liten da.

 

:) gi meg info nå da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr dags dato er det KUN ett firma som får godkjent Nissan Skyline i USA. Dette firmaet heter Motorex, og samarbeider med RB Motoring på salg av disse bilene. Med andre ord får du kun kjøpt lovlige Skyliner fra RB Motoring, Motorex, eller fra noen som opprinnelig har kjøpt bilen sin derifra.

 

Dette er situasjonen i USA i dag, og det ser ikke ut som om den kommer til å forandre seg. Det er mulig å få skilter på Skyline på andre måter, men da blir det ulovlig, så selv om den har skilter, så bryter du loven når du kjører med bilen på gaten.

 

 

linker:

Motorex

RB Motoring

 

For at folk skal tro på det du sier, så bør du kunne dokumentere det på en eller annen måte. Det skal litt til for å bli trodd på et forum, da det er veldig mange som lyver for å prøve å oppnå "respekt". Det er vel unødvendig å si at de aller fleste blir avslørt, da en lav snittalder og tilsvarende lav kunnskap om det man snakker om vanligvis ikke er noe fordel når man skal fake noe på et forum.

 

 

Jeg prøver ikke å påstå at du lyver,men for din egen del ville det nok sett mye bedre ut om du kunne dokumentert det du sier.

 

 

Edit:

 

En bra plass å begynne kan vel være å fortelle oss hvem som er ex.business-partneren til søsteren din. Hvis han er "den som sender Skyline til England" så vil jeg tro han er en kjent person i Skyline-miljøet i England. Hvis dette er tilfelle, så skal det ikke ta så lang tid før jeg kan bekrefte/avkrefte at du snakker sant. Da er det bare for deg å skrive navnet på hennes kontakt/tidligere businesspartner/"han som sender skyline til england" i en post her inne, så får vi se om troverdigheten din øker noe særlig.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør her tp racing:

dette jeg gir deg nå er en personlig mail jag har fått av henne så noe av det som står har ikke noe me import å gjøre ...

 

han som er exportør som jeg snakker om og han som er den exportøren fra japan har jeg møtt personligt da jeg var på ferie i japan.det er han såkalte mentor i teksten.

 

det er flere mailer osv..men dette er den første jeg fikk

 

 

 

...Are you talking about importing to Norway?

 

Don't ask me about technical/mechanical stuff about the cars. I'm only doing

the legal part of the whole thing.

 

Basically, drifting is becoming very very popular here. There's one company

here in Gardena Motorex.net (go to their website) that somehow after a lot of

investment they got the approval for importing right hand drive Skyline into

the U.S. (but they are having some problems now) they have a lot of skyline's

that need to be converted to US specs/emission standards and sitting around and

the customers are complaining.

 

What my mentor (the guy in the lexus you met) whants to do is become a

registered importer of used vehicles in the US and also an ICI (independent

comercial importer) so we can start bringing in cars ourselves. I'm doing all the

paperwork. We teamed up with this Japanese guy Okamoto in Long Beach

(autoconxion.com) who is currently bringing in RHD cars here and is knowledgeable about

drifting and automobile conversion. He has a facility and a lot so we'll be

backing him up financially to use his services. He's a nice guy. Once we get

the licenses we need someone here who knows about these cars. The process may

take a long time but my mentor is willing to invest in this project. In order

to get another RHD vehicle here like the Silvia, we would need to file a

petition and conduct the crash tests and attach it to the petition. There is a

demand for this car and also one called "evolution" (I think Suzuki or Subaru).

First all the paperwork has to be done and this may take more than a year -

who knows.

 

So thats the story. så står det hilsen ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SiggE

Mye skit kasting mot nissan-skyline, og det må det vel bli når folk er sjalu på folk som får det til (som f.eks søstra til nissan-skyline) i verden. Men men jeg har tro på att dette kan gå rett vei.

 

Vel.. tror du skal være forsiktig med å si "folk som får det til" før vi ser resultater...

 

Men som TP sier, det er mange juksemakere, og jeg velger å vente å tro på noe såpass stort før jeg får se konkrete ting.

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår