eek Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by G40Turbo Har du tenkt å gjøre noe med motor, hvis du er int i å sette på grennerør, så kan jeg mod motorfeste slik at det passer, evt har jeg et ferdig motorfeste ligenes. Skal du chipe/laderhjul så har jeg det også tilsalgs? Lykke til videre m projektet. takk for det.. den er chippet og byttet laderhjul 68mm laderhjul.. men vet ikke hvor mye chippen yter. polo classic tippet 135hk ca.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evisu Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Grattis med go' bilen Eek :) Siter -94 VW Polo 1,3 -99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt) -92 VW Polo G40 (solgt) -83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket) -95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt) -87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt) -87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Evisu Grattis med go' bilen Eek :) tange makk! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 heisann.. Grattis! Hvor kjøpte du den...? Var det noen feil på den da du fikk den? har sett endel på ebay og liknende, men er så usikker på om selgerene er seriøse...og så er jeg DÅRLIG i tysk..og de er dårlige i engelsk....hva burde jeg gjøre?! Jeg har jo en strøken polo 2f fra før av, men skulle gjerne likt å ha en polo g40...hvertfall få montert i en g40 motor i den bilen jeg allerede har..! takker på forhånd for svar(send gjerne til wiggoc@online.no)! Mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme heisann.. Grattis! Hvor kjøpte du den...? Var det noen feil på den da du fikk den? har sett endel på ebay og liknende, men er så usikker på om selgerene er seriøse...og så er jeg DÅRLIG i tysk..og de er dårlige i engelsk....hva burde jeg gjøre?! Jeg har jo en strøken polo 2f fra før av, men skulle gjerne likt å ha en polo g40...hvertfall få montert i en g40 motor i den bilen jeg allerede har..! Mvh mads takk! jeg kjøpte den av en forhandler i tyskland, som hadde lagt den ut på http://www.mobile.de :) feil? tja.. måtte bytte batteriet(som han teite forhandlern ikke sa noe om.. så måtte dytte gang i danmark..:p) og er 2 små rustflekker - som vi fant ETTER jeg hadde betalt og skrivi under osv :( er jo bra prutegrunnlag.. jeg kan ikke en strofe tysk, men fikk mye hjelp av noen på jobben til pappa med å kontakte han på forhånd osv.. spørre spm for meg. men mens vi var der nede gikk det på engelsk og mye håndbevegelser og tegninger :p man skjønner og blir forstått om man vil. utrolig morsom bil, håper du finner en :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Bilen er kanon den. Går helt greit også ;) Snerten Polo ! ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by eek takk! jeg kjøpte den av en forhandler i tyskland, som hadde lagt den ut på http://www.mobile.de :) feil? tja.. måtte bytte batteriet(som han teite forhandlern ikke sa noe om.. så måtte dytte gang i danmark..:p) og er 2 små rustflekker - som vi fant ETTER jeg hadde betalt og skrivi under osv :( er jo bra prutegrunnlag.. jeg kan ikke en strofe tysk, men fikk mye hjelp av noen på jobben til pappa med å kontakte han på forhånd osv.. spørre spm for meg. men mens vi var der nede gikk det på engelsk og mye håndbevegelser og tegninger :p man skjønner og blir forstått om man vil. utrolig morsom bil, håper du finner en :) Ok, men hvor langt hadde den gått, og hvordan fikk du den med deg hjem? hvor mye kostet reisen til Tyskland..? hvis du se her , så har jeg funnet en til 10'600,- men denne har gått grassalt langt...så tviler sterkt på at det bli denne..he he.... hvordan var motoren's stand(i din g40)? takker for svar Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 uffa meg for noen trailer speil :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by olemarius uffa meg for noen trailer speil :) Det er de orginale speilene. Ser ikke såå ille ut i virkeligheten, style speil er jo ganske mye bedre Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ja, men er vel vanlig aa bare bytte dem ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme Ok, men hvor langt hadde den gått, og hvordan fikk du den med deg hjem? hvor mye kostet reisen til Tyskland..? hvis du se her , så har jeg funnet en til 10'600,- men denne har gått grassalt langt...så tviler sterkt på at det bli denne..he he.... hvordan var motoren's stand(i din g40)? takker for svar Mvh Mads min hadde gått 154.000 ca. når jeg henta den.. reisen kosta ikke så veldig mye, for jeg tok color line ferja fra oslo til tyskland, og kjørte til danmark, og color line fra danmark og til larvik(her jeg bor).. og får gratis turer med color line.. eneste som kosta var togbillett ned - og bensinpenger (og mat). jeg kikka på den bilen i går faktisk :) jeg ble overraska at den kosta så lite, helt til jeg så km stand :p jeg ville nok heller ikke valgt den ;) jeg surfa vel på mobile.de i 3 mnd ca før jeg henta den min! motorens stand? den var relativt bra den, ingenting jeg kan komme på nå.. bare å ta tiden du trenger og om du leser denne tråden -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17587 så får du mye hjelp! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Fått nye felger! 8x14 borbet t med 195-45 dekk stikker litt på utsiden foran.. :p og til slutt et bilde av min og bilen til polo-lars Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by eek Fått nye felger! 8x14 borbet t med 195-45 dekk stikker litt på utsiden foran.. :p og til slutt et bilde av min og bilen til polo-lars Supergrattis med nye hjul, ble veldig bra! Lurer på hvem du har kjøpt de av... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 good looking :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg