Gå til innhold

prosjekt polo g40

Ranger emnet


eek

Anbefalte innlegg

Originally posted by G40Turbo

Har du tenkt å gjøre noe med motor, hvis du er int i å sette på grennerør, så kan jeg mod motorfeste slik at det passer, evt har jeg et ferdig motorfeste ligenes.

 

Skal du chipe/laderhjul så har jeg det også tilsalgs?

 

Lykke til videre m projektet.

 

takk for det..

den er chippet og byttet laderhjul

 

68mm laderhjul.. men vet ikke hvor mye chippen yter.

polo classic tippet 135hk ca..

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann..

 

Grattis!

 

 

Hvor kjøpte du den...?

 

Var det noen feil på den da du fikk den?

 

 

 

har sett endel på ebay og liknende, men er så usikker på om selgerene er seriøse...og så er jeg DÅRLIG i tysk..og de er dårlige i engelsk....hva burde jeg gjøre?!

 

 

Jeg har jo en strøken polo 2f fra før av, men skulle gjerne likt å ha en polo g40...hvertfall få montert i en g40 motor i den bilen jeg allerede har..!

 

 

takker på forhånd for svar(send gjerne til wiggoc@online.no)!

 

 

Mvh mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

heisann..

Grattis!

Hvor kjøpte du den...?

Var det noen feil på den da du fikk den?

har sett endel på ebay og liknende, men er så usikker på om selgerene er seriøse...og så er jeg DÅRLIG i tysk..og de er dårlige i engelsk....hva burde jeg gjøre?!

Jeg har jo en strøken polo 2f fra før av, men skulle gjerne likt å ha en polo g40...hvertfall få montert i en g40 motor i den bilen jeg allerede har..!

Mvh mads

 

takk!

jeg kjøpte den av en forhandler i tyskland, som hadde lagt den ut på http://www.mobile.de :)

feil? tja.. måtte bytte batteriet(som han teite forhandlern ikke sa noe om.. så måtte dytte gang i danmark..:p) og er 2 små rustflekker - som vi fant ETTER jeg hadde betalt og skrivi under osv :( er jo bra prutegrunnlag..

 

jeg kan ikke en strofe tysk, men fikk mye hjelp av noen på jobben til pappa med å kontakte han på forhånd osv.. spørre spm for meg.

men mens vi var der nede gikk det på engelsk og mye håndbevegelser og tegninger :p

man skjønner og blir forstått om man vil.

 

utrolig morsom bil, håper du finner en :)

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eek

 

takk!

jeg kjøpte den av en forhandler i tyskland, som hadde lagt den ut på http://www.mobile.de :)

feil? tja.. måtte bytte batteriet(som han teite forhandlern ikke sa noe om.. så måtte dytte gang i danmark..:p) og er 2 små rustflekker - som vi fant ETTER jeg hadde betalt og skrivi under osv :( er jo bra prutegrunnlag..

 

jeg kan ikke en strofe tysk, men fikk mye hjelp av noen på jobben til pappa med å kontakte han på forhånd osv.. spørre spm for meg.

men mens vi var der nede gikk det på engelsk og mye håndbevegelser og tegninger :p

man skjønner og blir forstått om man vil.

 

utrolig morsom bil, håper du finner en :)

 

 

Ok, men hvor langt hadde den gått, og hvordan fikk du den med deg hjem?

 

hvor mye kostet reisen til Tyskland..?

 

hvis du se her , så har jeg funnet en til 10'600,- men denne har gått grassalt langt...så tviler sterkt på at det bli denne..he he....

 

 

hvordan var motoren's stand(i din g40)?

 

 

takker for svar

 

 

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olemarius

uffa meg for noen trailer speil :)

 

Det er de orginale speilene. Ser ikke såå ille ut i virkeligheten, style speil er jo ganske mye bedre

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

Ok, men hvor langt hadde den gått, og hvordan fikk du den med deg hjem?

hvor mye kostet reisen til Tyskland..?

hvis du se her , så har jeg funnet en til 10'600,- men denne har gått grassalt langt...så tviler sterkt på at det bli denne..he he....

hvordan var motoren's stand(i din g40)?

takker for svar

Mvh Mads

 

min hadde gått 154.000 ca. når jeg henta den..

reisen kosta ikke så veldig mye, for jeg tok color line ferja fra oslo til tyskland, og kjørte til danmark, og color line fra danmark og til larvik(her jeg bor).. og får gratis turer med color line..

eneste som kosta var togbillett ned - og bensinpenger (og mat).

 

jeg kikka på den bilen i går faktisk :)

jeg ble overraska at den kosta så lite, helt til jeg så km stand :p

jeg ville nok heller ikke valgt den ;)

jeg surfa vel på mobile.de i 3 mnd ca før jeg henta den min!

 

motorens stand? den var relativt bra den, ingenting jeg kan komme på nå.. bare å ta tiden du trenger og om du leser denne tråden -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17587 så får du mye hjelp!

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår