Gå til innhold

Hvilken bil SKAL du ha?

Ranger emnet


-CHRiS-

Anbefalte innlegg

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Nei? Hva er det snakk om da?

Har du aldri sett The Tom Green Show? Søk på google etter mannen i så tilfelle. En fyr som mangler noen sosiale antenner og gjør en del stunts ute i byene :D Denne gangen besøker han Japan.....du kan søke etter filmen på DC++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm skal vi se her:)

 

Realistiske drømmer:

 

Audi s4 2.2t sedan (som er 2. bil planen min, kikker på kjerrer i tyskland allerede)

 

Og den skal se ut som denne ca.

audi.jpg

 

Så har jeg veldig lyst på en m3 (helst e30) eller en cosworth av noe slag. Og en gammel pen amerikaner med MASSE under panseret!

 

Kanskje en av de siste Trans Am`ene (virker som jeg er den eneste som syns disse er rå)

 

transam.jpg

 

Av urealistiske er det mange og velge mellom, men blandt de som kommer høyest er Diablo (fordi det er noe spesiellt med denne bilen som gjør den så RÅ)

 

eller en ferarri 550, aston martin, ny Rolls royce cab osv.

 

Ble en lang post dette, og enda er det bare dråpen i havet.. mye godsaker og velge imellom:)

 

mvh zenith

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er nok ikke så langt fra målet. Har en FD med singelturbo (starte denne uka?), og 2stk 323 GT-R (en original til/fra jobb bil), og en som skal trimmes sinns (Stor turbo, IC og rettskårne drev i kassen).

 

Videre drømmer begrenser seg til RX-8 om noen år.

 

Helt sinnsyke drømmer er en gateregga 787B med 26B maskin. Men det er vel å sikte for høyt....

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. en eller flere biler jeg SKAL ha.. tja..

 

må vel bli hvertfall en Pontiac Firebird fra 1968-69..samt en firebird fra 82-87 en gang..

 

ellers har jeg meget lyst på en Dodge Mirada fra 1982-83 med V8.. de er fine de..

 

men sånn alt i alt.. jeg drømmer om amcars!!

 

seff..kan jo ha en liten stilig japse som kona kan bruke da men.. hehe ;)

 

men når familien bli økt fra 2 til 3 så hadde det jaggu vært fett med en skyline sedan..de er råe.. (jeg har vel sikkert råd til en sånn når den tid kommer og..hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Er nok ikke så langt fra målet. Har en FD med singelturbo (starte denne uka?), og 2stk 323 GT-R (en original til/fra jobb bil), og en som skal trimmes sinns (Stor turbo, IC og rettskårne drev i kassen).

 

Videre drømmer begrenser seg til RX-8 om noen år.

 

Helt sinnsyke drømmer er en gateregga 787B med 26B maskin. Men det er vel å sikte for høyt....

 

mvh

 

 

Du er singel, 24 år og har hva slags jobb?

 

Rein tipping :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge. Veldig vanskelig. Har en rimelig variert liste for å si det sånn

 

En oppnåelig en er Honda ITR. Det er noe spesielt med den bilen som jeg har forelska meg i. Kanskje en NSX om en god stund. Fortsatt en altfor dyr bil. Sånn som lommeboka mi er nå blir det nok en honda prelude gen. 3 eller accord ca5.

 

Flere oppnåelige (enkelte av de om en del år, en del er kanskje litt dyre allikevel)

 

- Skyline R32 (den er ikke SÅÅÅÅ dyr)

- Audi urquattro kanskje?

- AE86

- Pysjå 405 T16 (den det ble lagd en 400 eller noe av, hvor ca 150 gikk til det franske politiet som utrykkningsbil)

- Kanskje en Rx7 FD

- Chevy Corvette Stingray (satt på med en sånn en her om dagen, og fytti helvete for et drag. Oppborra 350 motor med større gasser. Brutalt)

- Dodge charger eller challenger med svææær motor

- Jeg er ikke noen BMW fan, men: E30 M3 SE er deilig...

- Ikke noen opel faen heller men: Lotus Omega

- Svt 150 lightning

- 300zx

 

Uoppnåelige i ingen som helst rekkefølge:

 

- AC Cobra 427 1966. EREKSJON!! Fy for en deilig bil

- Skyline r34 gtr v-spec

- Porsche 911 ruf ctr

- Dodge viper

- Lambo diablo

- Lambo countach (fetere enn diabloen i mine øyne)

- Detomaso pantera

- Jag e-type roadster

- Diverse ferrari

- Maclaren F1

- Noe med stjerne i fronten og AMG på bakluka

- Dodge charger med nos og presse og full pakke (sikter til den svarte på FnF (den hadde vel ikke nos hadde den vel? men min skal ha det)

- Jc cosmo med b20 motor

- De få gruppe B bilene som fortsatt lever.

- Kanskje en monstertruck til å gjøre vei i vellinga. Devil

- Il tempo gigante

- Bomerang rapido (bilen til blodstrupmoen, den vingen er råå)

- Supra Mk4 med MYE pulver. Ikke noe jalla fnf styling.

- Bilen min med en fungerende motor

- F1 bil

- Toyota 2000GT (helst en av de 3 cabbene, men fy for en pris)

- Coenigsegg CC

- Veyron

 

og sist men ikke sist: Top fuel Dragster, fy faen det hadde vært rått. Ekke vanskelig å høre at jeg kommer da. Blodtrimma big block på 6000 hester, med presse og som går på metanol.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår