ames_white Skrevet August 13, 2014 Rapporter Share Skrevet August 13, 2014 Bilen stoppet her om dagen å nå vil den ikke starte, det er full strømm på den alt av lys å div funker. Men når jeg vrir om tennings er det null liv ikke så mye som et lite klikk ifra starteren. Noen som vet hva dette kan være? Noe hemmelig sikkring til startsperra eller no? Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 13, 2014 Rapporter Share Skrevet August 13, 2014 Du sier null liv. Ikke noe liv i instrumentet heller? Du får ikke skrudd bilen fra "Av" til "tenning på" (Hakket før du skal starte bilen), altså at lysene på instrumentet lyser Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 13, 2014 Rapporter Share Skrevet August 13, 2014 Mål om det kommer spenning inn på den tynne ledningen på starter når nøkkel vris til start posisjon.Mål om det er konstant 12v på den tykke ledningen inn på starter. Har du begge deler, er starter defekt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ames_white Skrevet August 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Du sier null liv. Ikke noe liv i instrumentet heller? Du får ikke skrudd bilen fra "Av" til "tenning på" (Hakket før du skal starte bilen), altså at lysene på instrumentet lyser Alt er som normalt når jeg vrir nøkkelen i tenningspos, men den starter ikke null liv i starter Jeg misstenker sterkt at det er startperra som har gått i stykker for starteren er det ikke Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Før du kan konkludere med noe som helst, mål som Jesper1201 sier Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Jeg misstenker sterkt at det er startperra som har gått i stykker for starteren er det ikke Prøv å trill igang bilen så finner du fort ut av det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Om det var startsperren så ville motor ha startet, for så å stoppe etter ca ett sekund ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ames_white Skrevet August 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Har nå målt både liten og stor ledning tilbstarter , trillet igang bilen og tatt full diagnosetest I ogmed at bilen stoppet når jeg kjørte så kan jeg konkludere mex at starteren er det hvertfall ikke som er feilen Men har funnet ut at feilen er kommunikasjon mellom tenningslås og tenning på bilen. Og få ut tenningslåsen på den bilen er jo en dagsjobb Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 17, 2014 Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Er vel tenningsbryteren du tenker på. Jeg regner ikke med at du må demontere selv tenningslåsen for og få skiftet ut den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 18, 2014 Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Og få ut tenningslåsen på den bilen er jo en dagsjobb Neida, ikke på Golf mk4. Trenger bare å ta av deksel på rattstammen så kommer du til. Youtube video: https://www.youtube.com/watch?v=oAR_1miTcu8 Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg