ravileoh Skrevet April 20, 2014 Rapporter Share Skrevet April 20, 2014 Har i lengre tid hatt et gult lys på instrumentbordet som har med ESP/ABS systemet å gjøre. Har kjørt diagnose på min Golf 4 TDI og fått opp feilkode 01423 -"Lateral Acceleration Sensor - 57-00 Electric Failure" For meg synes dette å ligne på dårlig kontakt til en sensor som har med sidekrefter å gjøre. Noen som har erfaring med denne feilen og vet hvor jeg skal finne denne sensoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 20, 2014 Rapporter Share Skrevet April 20, 2014 Hvilket diagnoseutstyr brukte du?Jeg finner nemlig ikke 01423 som en feilkode. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 20, 2014 Rapporter Share Skrevet April 20, 2014 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01423 Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravileoh Skrevet April 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Har det enkleste utstyret fra Ross-Tech - VDS-Lite. Har også prøvd en litt mere avansert versjon, og vi fikk opp den samme feilkoden - 01423. Hvis jeg finner ut hvor på bilen denne dingse sitter, så kan det vel hende at det er nok å spraye el-koplingene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Denne skal ligge under med rattstammen, nr2 på dette bilde er G200 lateral acceleration sensor. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg