prippsen Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 hei! jeg har en Passat 1,8t (automat) 1998 mod, den ville ikke starte i dag men det kom en høy tikkelyd :S har filmet så dere kan se! Volkswagen Passat 1998 won't start - YouTube noen som aner hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Tom for strøm. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 eller så er startern gåen,men trur det bare er det at den er tom for strøm Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Ta en metallstang og slå på starteren. Det kan godt gjøre susen. Er verdt et forsøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Klokka og tripp telleren har jo å nullstilt seg. Så det er nok batteriet vil jeg tro Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 nå er jeg spent på fortsettelsen, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 jeg ladet opp batteriet og da startet bilen, men dagen etter var det samme problemet igjen.. jeg har nå kjøpt nytt batteri men bilen starter ikke nå heller.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas94 Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 krypstrøm.. Siter MF 165 John Deere L105 (solgt) Stiga Villa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Mål hvor mye strøm det går når bilen står og ALT skrudd av. Ta ut en og en sikring mens du måler og du finner ut hvor strømmen tar veien. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 dette var en automat ikke sant? på gearkassa sitter det en føler/bryter som registrerer hvilket gir kassa står i . denne må "se" at girkassa skal stå i PARK før du får starta .. kan være denne som kødder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Er nok ikke det som er problemet, men flatt batteri eller en alvorlig dårlig kontakt mellom batteri og bil (se filmen) :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tks1000 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 dynamoen da,lader bilen din:)? Hadde en 02 passat der var dynamoen kaputt men lade lampen lyste ikke for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 (endret) jeg har som sagt kjøpt nytt batteri til bilen, å nå kommer det ikke noe ''tikke-lyd'' lengre,, se ny film. kan det være starteren ? eller er det mulig jeg har kjøpt for svakt batteri? det gamle batteriet var 74ah og det nye er på 62ah passat won't start 2 - YouTube Endret Januar 3, 2013 av prippsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Starteren din går jo den, som den skal, er hverken batteri eller starter som gjør at motor ikke starter ;) Ah (Amperetimer) betyr kun kapasitet, altså hvor "lenge" du kan kjøre motor på starteren for å si det på en enkel måte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 oki. jeg har tatt diagnose test å får opp disse feilkodene: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage Too Low ( tror dette bare er fordi jeg har koblet fra batteriet) 18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded 16502 - Engine Coolant Temp. 17967 - Throttle Valve Control part 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded kan det være noe av dette?? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg