Quattro73 Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Blåskjær på mutteren? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 locktite? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 ja mente locktite, glemte vist å skrive det. men har hørt litt rundt å de mente jeg ikke skulle bruke det... så nå er pakning og toppdekselet på plass igjen, ble litt sent så skal rengjøre pluggene å sånt i morgen og kanskje prøve å få start på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 nå vil bilen ikke starte igjen...... vi skrudde på alt igjen i går å fikk start på den (men den sto bare å gikk noen få minutt), nå skulle vi ut å kjøre en tur en fikk ikke start på den, men nå holt bilen på å starte på første forsøk. men nå er det akkurat som han ikke har nok strøm på et vis, den "hoster" (eller hva jeg skal kalle det) litt. nå står den på lading for å se om det hjelper. har lest ut feilkoder men ingenting der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 kan det være luftmengdemåler som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hvordan er tilstanden på tennpluggene dine? Er de våte etter et startforsøk? Når motoren gikk forrige dagen, gikk den da helt normalt? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 tennpluggene ser helt fine ut, å det er gnist i dem. dem er fuktige ja. motoren gikk bra ikke noe uvanlig der heller. men hvis det skulle være luftmengdemåleren, skulle det ikke da kommet opp feilkode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Nja både og, men den skal starte selv om den er defekt. Tror heller på defekt bensinpumpe slik at den går en gang i blandt. Ta av bensinslangen og legg den nedi ei halvlitersflaske men du kjinner den i noen sekunder. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 nå har jeg vært ute å fikk start på den. å jeg kjørte litt att og fram her og ingenting virker uvanlig, men det er jo noe som ikke stemmer nå han ikke ville starte i går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 sett på en bensin tryks måler så neste gang den ikke starter sjekk trykket.. eller gjør som opelduude sa ta løs returslangen, ha noe som bensinen kan renne i å prøv. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 fikk ikke start på bilen i dag igjen. hadde start på bilen igår osv. når jeg skulle ta opp å se på pluggene så var plugghetta fuktig, 1 og 2 var fuktige på den siden har ikke sett på andre siden, det virker som det slår seg nedi der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Fuktige av hva? Olje? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 fikk ikke start på bilen i dag igjen. hadde start på bilen igår osv. når jeg skulle ta opp å se på pluggene så var plugghetta fuktig, 1 og 2 var fuktige på den siden har ikke sett på andre siden, det virker som det slår seg nedi der... Blås rent med trykkluft og prøv igjen. Har sjekket om bensinpumpen går når du ikke får start?, og fint om du kunne forsatt på den tråden du startet tidligere, lettere å henge med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 det er vann tror jeg som er på de, det lukter ikke noe spesielt. nei har ikke sjekket bensin pumpa, men tror det er vannet(eller hva det nå er) som gjør at den ikke starter. de 2 pluggene har vært fuktige hver gang jeg har sjekket etter når den ikke starter, men det virker som det slår seg på ett vis nedi der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 pakninga gikk på andre siden så nå driver jeg på der, men når jeg skulle løsne topplokket så knakk den slangen til utluftinga, å da lurte jeg på om det går an å teipe den til mandagen eller om jeg må ha en ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg