rakriste Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Feeeet bil du har der assa:D:D Får jeg spørre dge om et pa ting..da du har samma prosjekt på gang som meg :D Hvor får man tak i slike mk3 loock dørhåndtak? OG hvor det blir best å handle stivere foringer i understell og motorfester..? TAKK :D dørhåndtak får du kjøpt i de fleste stylingbutikker, og billigst på nett eller via en forumbrukler her, (husker ikke nicket) stivere foringer får du på kollevold, eller http://www.wrdusa.com mine er fra kollevold, veldig fornøyd med kvalitet iallefall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 dørhåndtak får du kjøpt i de fleste stylingbutikker, og billigst på nett eller via en forumbrukler her, (husker ikke nicket) Orph. Tror ikke han har fler igjen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvordan går det med denne golfen? Har du den fortsatt? Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvordan går det med denne golfen? Har du den fortsatt? hei.. selvsagt har jeg den.. den står i garasjen hjemme i påvent av bedre tider. tok av skiltene før jul for å slippe årsavgift og drit. bruker denne ikke om vinteren, men bestemte likeså at den ikke skal på veien igjen før etter at prosjekt RA er på vei. cabben blir uansett så langt ikke solgt. har fortsatt 2 cæbber som ruller langs norske veier i år ;) og Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Ok, var artig å høre. Hadde en 90 cab engang sjøl jeg, som jeg angrer no jævlig på at jeg solgte, så var bra du fortsatt hadde din + 2 til.. hehe:D Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 konge prosjekt :) liker looken i hvit Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 skulle ikke jeg kjøpe den siste der?hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 skulle ikke jeg kjøpe den siste der?hmm... blir muligens solgt til fordel for prosjekt RA fremover. sitter i tenke boksen enda.. men det kan bli en godbit for en som vil ha golf 1 cab... ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 jada, skjedde litt med denne nå... inn i varmen med deg pus.. 1.....2.... usj... BORTEEEEE fortsettelsen følger ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvor fikk du tak i el cabåpner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ja skulle du selge den røde cabben?pris? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hvor fikk du tak i el cabåpner? ebay ;P og wickyboy... ikke umulig at den er til salgs oxo... begynte rimelig enkelt med å demontere diverse ikke brukbare deler eg. servo/motorfester osv. på med den blå 8v kassa og rocco innsug. ut med knekte eksosbolter, skal bruke rocco downpipe og orginal eksos med kat. gjør det enkelt og dermed litt medgjørlige statsarbeidere : klø : brodern monterer clutch... så... HOPP... før vi dro hjem så var det meste på plass.. gav meg da boltene til spjellhuset ikke ville bli med.. blir vel fyr idag tenker jeg... fant oxo ut at jeg ikke trenger å kappe til vangene.. de er nedslip nær 2cm av seg selv :P orginale gti motoren står til side og ser på.. litt deler her og der :) fortsettelsen følger... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ser tøfft ut!! Rammevangene mine ser jammen like ut som dine :) MEn sku gjerna kutta litt i dem :) Flott cab du har! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ser tøfft ut!! Rammevangene mine ser jammen like ut som dine :) MEn sku gjerna kutta litt i dem :) Flott cab du har! gleder meg til å prøvekjøre, kommer til å angre på at jeg tenker på å selge.. vi får se. ikke helt rette tiden for salg heller egentlig. men men... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ikke i går heller. manglet olje, tennkabler og fordeler lokk for å få fyra. en annen ting er at downpipen fra rocco tar borti giroverføringen, dvs den ene greia som henger ytterst, ser ut som en slags foring eller no. tenkte å modifisere den litt. ellers er alt interiør ute av bilen nå..mangler bare teppe, så blir det vask oxo. ny dag og nye muligheter idag heldigvis :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg