Gå til innhold

Mitt Cabrio prosjekt..

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

godt mulig jeg har oversett noe, eller mistolket feil..men du skriver at golfen er en 1979 modell?? stemmer det?? clipper stylingen kom jo ikke før i 1987, så det virket jo veldig rart..skulle heller tro at golfen din var en 1989 modell?

Golf Mk1 1,8i cabriolet 93'

Golf Mk1 1,8i cabriolet 92'

Polo 1,4 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt mulig jeg har oversett noe, eller mistolket feil..men du skriver at golfen er en 1979 modell?? stemmer det?? clipper stylingen kom jo ikke før i 1987, så det virket jo veldig rart..skulle heller tro at golfen din var en 1989 modell?

 

bilen er 1979 ja. clipper kit er enkelt å flytte over.

 

har mistanke om at bilen har hatt chassisbyttet i tyskland før import til norge i 1998.

 

mistanken kommer av noen notater i vognkortet, så alt er iallefall gjort riktig og lovlig.

 

bilen er forøvrig helt rustfri og vurderes solgt!

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Da var bilen godkjent ombygget med 2.0 16V gitt.... bra jobbet rakriste:partyon:

 

takker, og da er det bevist fra min side (og tidligere sterke påstand) at det fortsatt er mulig. og at dialog med biltilsynet er veien å gå ;) siste ordet er dems..

 

 

så... noen som har lyst på godkjent cabrio til våren?

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke finne på å selge bilen nå!

 

Den er jo veteran om 1 år og 3 måneder!!!

 

Selg nå å du kommer til å angre!

 

Trenger du kapital så har banken alltids penger!

 

Tenk alle timene som er nedlagt i bilen, disse får du aldri betalt for ved et evt. salg!

 

jeg er klar over det, og har tenkt EN DEL på det.

men, jeg må nok la denne gå om noen vil ha den. jeg skal sette i stand den andre cabriolet i vinter og har ikke råd til 2stk lengre.

 

Bilen selges for 35000,- (OBS med 1.8l 16v!) ferdig eu-godkjent og med lagringsplass i tørt lokale frem til påsken 2008.

 

kan nevne at taket ble byttet i 2004 og bilen har stått lagret siden avskiltning i 2005, alle lykter rundtom er klarglass. justerbart senkesett, alt godkjent hos biltilsynet idag 18/9-2007

 

følger med en del ekstra deler. nye (brukte) framfanger og bakfanger, påbegynt modifisering/fjerning av blinklys og eksos. dette kan gjøres ferdig og klart til lakk.

 

bilen er RIMELIG fri for rust under og dette kan besiktes i løftebukken hos oss om ønskelig.

 

er det noe spm så ta kontakt.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår