Gå til innhold

Prosjekt sugetrimm Neon CS 1999.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg gjort en erfaring. Depolyktene og tåkelysa har feil kontakter. Jeg gidder ikke lodde de om eller no.

Legger de ut på finn.no veldig billig. Kosta meg ca 150 dollar + mva.

Jaja... Noe annet positivt jeg oppdaget, er at eksosstussen til tti grenrøret, har akkurat samme innvendig dim, som eksosen på bilen, utvendig :)

Da mangler jeg bare en eksosklemme. Blir uten katalysator foreløpig.

Bestilt midtre rør på mekonomen. Kosta bare 730,-

Det sitter orginalt en Vibrant rustfri eksosporten på CS modellen. Denne kommer i veien for katalysatoren. Skal på eu september 2013, så jeg har jo god tid til å montere kat, til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort en erfaring. Depolyktene og tåkelysa har feil kontakter. Jeg gidder ikke lodde de om eller no.

 

Hei, - du får kjøpt H4-kontaker med ledninger som du kan kople på Depo-lyktene istedet for de som ikke passer. Tror de har dem på Biltema. Da kan du bruke de originale H4 koplingene som sitter i bilen :-) Det har jeg gjort på våre Neon'er, - funker helt fint! Bruk runde kabelsko for skjøting, - så er de ordentlig isolert også.....

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, - husket feil, - jeg kjøpte kontakter til lampene i USA, - med kontakt med ledninger som passer på lampa. Mener jeg kjøpte flere sett, skal se om jeg har et ekstra. Ellers er det standard vare hos de fleste leverandører i USA, - så det kan hende du får dem fra f.eks. Aarnes eller Amerikanske bildeler. Skal ta et bilde av det :-)

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Til noe litt annet, så har jeg etter 1 års leting, funnet en liten test av Neon CS fra et engelsk blad.

Har alltid lurt på hva slags effektpotte som sitter på våres CS, orginalt. Det står i hvertfall at det er mindre motstand med 1.5 psi!

Veldig artig å finne dette :)

https://www.theaa.com/staticdocs/pdf/carreports/AA_REPORTS/CHRYSLER_NEON_1.8LE_AND_2.0CS_R9840A.PDF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt Bosal katalysator med "bung" (1250,-)og div overganger. Er så heldig å ha en liten bilrekvisitabutikk lokalt som jeg har begynt å benytte meg av. Har startet en Bilxtra her også, men sluttet å bruke den. Den andre har vært der i alle år, og er en generasjonsbedrift, jeg ønsker å støtte, og oppfordrer andre til å gjøre det samme i sine nærmiljøer.

Han yter god service, skrur noe bil, på eget verksted og skaffer det meste jeg ønsker, hvis han ikke har det inne.

Så nå mangler jeg bare dagen jeg venter på¨, nemlig fredag 31.8 :D

Da blir siste flaskehals erstattet av en lekker TTI lth, og mine etterlengtede hester får fritt utløp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår