Trialmaster Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Gammel header med heat wrap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Gammel katalysator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Synd jeg ikke kan bruke denne. Er jo like fin etter 130000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Gratulerer med dagen som var! :D Har vært opptatt med å få ei ny lillesøster som kom på Lørdag! Så har ikke fått sagt det før ;) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Gratulerer med det, du :) Det var hyggelig! Skruing i morgen, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Imorgen blir det skruing på jobb ja! :D Blir bra å få på Mopar PCM'n! :) Å en caliper som fungerer.. Bør jeg si ifra om effektøkningen? Er det ikke noe biler eldre enn 10 år etc..? Og takk! :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Du behøver ikke melde i fra. Så lenge den er over 10 år, er det ingen avgift på det. Ellers angående effekt, så skal i hvertfall ikke jeg si noe om det. Du har jo den orginale katalysatoren osv, å jeg tror ikke de vil kikke på det en gang. Neon er kjent for å være ganske sprek i forhold til dagens mammabiler, så de tenker vel "Oi, hadde glemt at den var så sprek :D! Så lenge bremsene dine er i orden, tror jeg det skal gå bra. Du har jo header på. Da hadde jeg satt på den øverste delen av varmeskjoldet til manifolden også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Da er jeg hjem igjen! :D Bremsene funker flesk nå! :) Visste seg at det var returventilen på bremseslangen som laga oppstyret! Heldigvis hadde vi med en ny en :afro Men tror jeg skal si ifra om modifiseringen, det blir jo ikke noen ekstra kostnader på det? Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Går motoren som den skal nå? Jeg hadde ikke gjort det pga så begynner de å bable om bremsene er store nok osv, så blir det bare ball. Man får ikke større bremser til 1.gen Neon, så jeg hadde i hvert fall vært stille som ei mus. Ok, jeg hadde komentert at den er litt sprekere enn orginalt pga det er satt på grenrør eller no hvis de kommenterte det. Men du gjør som du vil. Det er viktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Hvis bilen er over ti år gammel så skal det ikke bli no pålegg på kostnader, med mindre jeg øker effekten med mer en 15%, å de kan jo ikke å ut ifra 100hk, da bremser og understell er lik 133hk..? å har sikkert 135-140hk etter at gasspjeld og CAI kommer på, å det er jo ikke mer en 15% økning ifra 133? Så da skal det jo i bunn og grunn gå greit? Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 De går utfra det som står i vognkortet, uavhengig av bremser og understell. Så du må isåfall få den godkjent med 133 hester. Det skulle vel ikke by på større problemer enn at du må dokumentere at bilen ble levert med og kan godkjennes med 133 hester ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 For, den kontakta so sitter på lampa nå, er oval, så er på en måte pæra en del av den kontakta. Kan se det er tre stikkere ved siden av hverandre.Skal ta et bilde så dere ser hva jeg mener. Takk for tipset, Ram :) [ATTACH]33486[/ATTACH] Universal 9004 / 9007 Kontakt 9004 / 9007 plugg med nye ledninger KR 82,00 på lager hos Nordic Auto Import http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/rekvisita/elektronikk/universal-9004--9007-kontakt.aspx Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 De går utfra det som står i vognkortet, uavhengig av bremser og understell. Så du må isåfall få den godkjent med 133 hester. Det skulle vel ikke by på større problemer enn at du må dokumentere at bilen ble levert med og kan godkjennes med 133 hester ;) Aahh.. å hvordan dokument er det da? :P Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Se der, ja:) Han der er jo kompis med naboen. Viste ikke han hadde sånne. Takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Du må ha dokumentasjon fra donorbil. Men det kan jo henne de driter i det. Har du e85 på en statoilstasjon hos deg? Fyll 1/4 av tanken med det, så co2 ikke blir for høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg