Trialmaster Skrevet August 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Da er grenrør og lykter til fortolling :) Montering 31.8 på min bursdag. Tatt meg fri, bare for å skru :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Da har jeg gjort en erfaring. Depolyktene og tåkelysa har feil kontakter. Jeg gidder ikke lodde de om eller no. Legger de ut på finn.no veldig billig. Kosta meg ca 150 dollar + mva. Jaja... Noe annet positivt jeg oppdaget, er at eksosstussen til tti grenrøret, har akkurat samme innvendig dim, som eksosen på bilen, utvendig :) Da mangler jeg bare en eksosklemme. Blir uten katalysator foreløpig. Bestilt midtre rør på mekonomen. Kosta bare 730,- Det sitter orginalt en Vibrant rustfri eksosporten på CS modellen. Denne kommer i veien for katalysatoren. Skal på eu september 2013, så jeg har jo god tid til å montere kat, til da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Kjipt da, hadde sikkert blitt gromt med de lyktene ;) Er det en eller to CO2 sensorer på bilen din? Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 På AutoDB ligger det en burgunderrød neon med samme lykter som jeg har ;) De er sikkert koblet opp :D Ring å spørr om du får kjøpe de! AutoDB-kode: 1491954 Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 24, 2012 Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Bahaha, en Neon med tørkestativ x) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Problemet er at jeg glemte å bestille med H4 pærer, Men vet ikke om det hadde forandret noe. De jeg fikk var pære og støpsel i en del. No Osram greier. Tåkelysa skjønte jeg ikke noe av. Skal gå inn på Modern, og se om de har noe kontakter eller no, så jeg kanskje får brukt de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Da har jeg gjort en erfaring. Depolyktene og tåkelysa har feil kontakter. Jeg gidder ikke lodde de om eller no. Hei, - du får kjøpt H4-kontaker med ledninger som du kan kople på Depo-lyktene istedet for de som ikke passer. Tror de har dem på Biltema. Da kan du bruke de originale H4 koplingene som sitter i bilen :-) Det har jeg gjort på våre Neon'er, - funker helt fint! Bruk runde kabelsko for skjøting, - så er de ordentlig isolert også..... Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 For, den kontakta so sitter på lampa nå, er oval, så er på en måte pæra en del av den kontakta. Kan se det er tre stikkere ved siden av hverandre. Skal ta et bilde så dere ser hva jeg mener. Takk for tipset, Ram :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Sorry, - husket feil, - jeg kjøpte kontakter til lampene i USA, - med kontakt med ledninger som passer på lampa. Mener jeg kjøpte flere sett, skal se om jeg har et ekstra. Ellers er det standard vare hos de fleste leverandører i USA, - så det kan hende du får dem fra f.eks. Aarnes eller Amerikanske bildeler. Skal ta et bilde av det :-) Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Så bra :) Til noe litt annet, så har jeg etter 1 års leting, funnet en liten test av Neon CS fra et engelsk blad. Har alltid lurt på hva slags effektpotte som sitter på våres CS, orginalt. Det står i hvertfall at det er mindre motstand med 1.5 psi! Veldig artig å finne dette :) https://www.theaa.com/staticdocs/pdf/carreports/AA_REPORTS/CHRYSLER_NEON_1.8LE_AND_2.0CS_R9840A.PDF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Da har jeg bestilt Bosal katalysator med "bung" (1250,-)og div overganger. Er så heldig å ha en liten bilrekvisitabutikk lokalt som jeg har begynt å benytte meg av. Har startet en Bilxtra her også, men sluttet å bruke den. Den andre har vært der i alle år, og er en generasjonsbedrift, jeg ønsker å støtte, og oppfordrer andre til å gjøre det samme i sine nærmiljøer. Han yter god service, skrur noe bil, på eget verksted og skaffer det meste jeg ønsker, hvis han ikke har det inne. Så nå mangler jeg bare dagen jeg venter på¨, nemlig fredag 31.8 :D Da blir siste flaskehals erstattet av en lekker TTI lth, og mine etterlengtede hester får fritt utløp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Bra du støtter opp om lokale bedrifter ;) De har som regel en kompetanse og service som de store kjedene ikke leverer. Her er det dessverre slutt på disse, bare kjeder igjen :( Til og med skroten har blitt en del av Bil1Din... Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Sånn er det når det i dette landet nesten ikke lønner seg å ha en eller to ansatte. Må drive stort for å tjene penger, men det er nå en helt annen diskusjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Det blei bra med header:) Fyller ut kurven bra fra 2500 - 6500 :) Merkbar forskjell. Før gikk den litt lurvete. Mulig den fikk litt fet blanding. Blitt veldig bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Et bilde av headeren i bilen. Ikke skrudd riktig fast, da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg