Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

Originally posted by elanzer

du har ikke lust å dele litt info om hvordan du har tenkt å lage instrument holdar i a-stolpen ? sitter å tenker på dette selv for tiden, og litt tips og metoder er altid fint før eg begyner :)

 

eg har tenkt å vise korleis eg skal lage det. blir litt vanskelig å skrive korleis eg skal gjera det så det blir tatt bilder under prosessen.

 

sitter no med planer å lage ein ny midt konsoll i bilen med dvd og greier. må bare skaffe ein dvd og skjerm først.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for positive innspel.

 

Aedron: det var ikkje vanskeleg å montere den nye gasseren nei.

du må lage ein adaptep blate slik at den passer.

eg lagde ein ny adapter i helga. den er to delt. den nederste delen er lik som den orginale plata i forma. den øverste er lik den nye gasseren. monterte dei slik at gasseren blei ført fram ca 2cm slik at den ikkje slo i torpedo veggen.

tok også å lakkerte gasseren i helga i sølv. blei ganske fin og skifta div pakninger. prøvde også på litt justering på den. begynner å komme meg litt på justeringa. bilder kommer.

 

nye blinkers er komt i hus men dei blir montert ikkje før til våren.

sentrallås og alarm er blit kjøpt og kommer i hus i løpet av neste veka.

instrumenta i a-stolpen begynner å ta form men oppdaga ein feil på den idag så eg skal prøva å gjera den ferdig i helga.

 

nytt batteri skal snart kjøpast inn og det samme med tennplugger,kabler, og nesten alt som heiter tennsystem og batteri.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Aedron

ok. Hva slags donorbil fant du gasser'n din fra? Lager du flere sånne overganger for en billig penge? hehe :)

 

eg fekk min gasser. det blei sagt at den stod på ein ford sierra. tidleg på 80-tallet.

den eg har er weber 32/36 DGAV. dvs. den har autochoke. det er betre enn elektriskchocke.

men det finnes andre typer webbere som kan passe på golf. dobbel 40mm feks. det spørs kva du får tak i.

 

overgang er enkel å lage sjølv. har du 10mm aluplate og kan bruke litt verktøy så er det laget på eit par timer eller ein kveld.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt nyheiter.

 

lakkerte gasseren forige helg i sølv.

 

nygass1.jpg

 

den blei litt finare.

 

tok no i helga å fiksa litt på dekselet som dekker reg.reima

 

nydeksel.jpg

 

nye blinkers er komt i hus

 

nyblink.jpg

 

dei to knottana som ligg ved sida av er til justering av speila.

 

instrumenta i a-stolpen går det sakte framover. håper at eg skal få den nesten ferdig i løpet av veka.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vel vel. det er vinter og snart vår, snørret renner og pengene går.

har massssse deler som skal monteres på bilen i nærmaste fram tid.

 

gavebord.jpg

 

nett som jula.:):):)

har kjøpt nytt batteri. maxxima 900. det gamle skal snart ut.

ny 9" bremseforsterker. som først dukka opp slik:

br.jpg

 

ett par timer etterpå slik:

br2.jpg

 

tenkte å høyglanspolere den. var godt på vei. men så er den laget i stål, rust rust. oki da tenkte eg at eg lager eit vw logo på den. åpnet panseret på bilen og der legger eg merke til at heile br.forsterkeren vil bli sjult bak slanger og annet dritt. så da havnet den til lakking i bilens farge.

blir sikkert montert snart.

 

annet knask på mitt "gavebord". nye blinkers, alu knotter til vindussveiv, instrumenter i a-stolpen (voltmeter, oljetrykk og vakuummeter)

fordeler og rotor, alarm. i posten kom det ny motor til bagasjeromsåpner, 1 ny spyledyse. kommer snart sentrallås, tennkabler og litt små knask.

 

"Jeez" eg har nokre gamle blinklys.

blink2.jpg

du ser kva som er gamle og nye.

bare gje ein lyd viss du er int.:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr jeg spørre hva du betalte for bremsekraft forsterkeren din?

 

tørre å spørre??? du har jo spurt. skreiv det i salgs tråden din.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.

fekk gjort litt med bilen i helga. fekk snudd gasseren slik at det var lettare å justera den og eg hadde problemer med gasseren når den var kald. fant uta at eg hadde skrudd choken av når eg lakka gasseren.

skifta batteri og no starter den lett.

 

bremseforsterkeren er ferdig lakka. fant eit batteri deksel som eg laga sjølv for ei tid tilbake. tenkte å pussa litt og laga eit design på den så me får sjå korleis det blir.

 

skifta til nye blinkers i dag.

nyastblink.jpg

 

bilen skal på eu-godkjenning på fredag. så i løpet av veka blir det gjort litt forskjelligt med bilen. skifte olje, tennplugger, kabler, oljefilter osv.

har også bestilt nytt vanndeksel som skal vera over torpedoveggen

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kva skjer når man står i ein bakke, litt snø, mørkt, side speil som ikkje vise kor du rygge, liten mur kant og øydlagt clutch?????

 

noko som veit det??

 

her er resultatet

 

skade.jpg

 

kraftig ripe i bakfangeren.

 

heldigvis så klarte eg å stoppa før den tok meir av bilen.

hadde planer om å fiksa bakluka min men no må eg vist fiksa bakfangeren også i tilleg så må eg skifta clutch.

alt dette i løpet av 5 min. har skaffa nu clutch så den blir skifta iløpet av denna veka. det samme blir den nye bremseforsterkeren min også.

 

hadde også bilen på eu-godkjenning ikkje så lenge sida men den blie ikkje godkjent. hadde forskjellig bremse kraft bak og eit defekt bremserør bak. det var alt.

har og skifta ny vannaviser og skifta til dobble spyledyser.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår