Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

jepp. da har eg hatt ein liten service på bilen i dag. skifta olje og filter og fekk fjerna slakken på clutchen. har og skifta fremre motorfeste

 

har lenge hatt lang vandring på clutch pedalen men idag så bytta eg utløserlageret, men slakken var der forsatt. måtte tilslutt modda litt på utløserarmen slik at slakken vart vekke. så no er den fin og starm.

venter bare på short-shift og nye foringer så er girsystemet tight og fint.

 

venter også på ny trimkam. bestilte 268, men dei hadde dei ikkje på lager, dei skulle få den inn igjen men vurderer å betille 276 istaden for. nye løftere er også betillt.

i lag med short-shiften så kommer det grenrør også i fra raceland. er no så lei å bytta eksospakningen mellom maifold og frontrør.

 

instrument huset i a-stolpen blir no lakkert og blir sikkert montert i dei nærmaste dagana.:)

 

la og merke til i dag at hjulstillinga mi er heilt på tryne. innerst på dekka er heilt nedslitt. så no må eg skifta dekk ivertfall.og justera hjulstillinga.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor kjøpte du kam henn? og hvor vass får man? og hvor fikk du foringene i bakstillinga fra? har bare sånne til å sette sammen de orginale foringene. de du har så litt stivere ut egentlig

 

 

eg har betsilt hos http://www.veloxmotor.com

man får vel opptil 300 trur eg!

alle foringer eg kjøpt hos kolevold.

å skifte foringe bak var veldig lett. men no tok eg av heile bakstillinga, slik at det blei betre å holda på med dei. stive er dei ja. før vugga bilen sidelengs når eg skubba den på sida bak men no står den stille.

 

Nax:

 

takk takk

 

Thunder:

 

jepp. no er det xenon i nærlysa. skal sikkert ha i langlysa og. men bruker dei ikkje så mykje no lenger.

 

Svessa:

det eg gjorde var å finna kor eg ville ha skiltet. eg har laga til eit lite skilt.

så kutter man bare ut den plast biten der skiltet skal stå. eg måtte kutta litt i stålbjelken og ellers så ville ikkje skiltet komma så langt inn slik at man får lagt til lys. det er vikigt!!!

lagde til ein plate som passa inne i ramma slik at det ikkje blei eit svart høl når skiltet kommer på plass.

 

idag tok eg ein god polerings runde med bilen og litt vasking.

skulle ta bilder men det begynte å regna:(

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har nu kommt heim fra ferie i sverige ei veka. kom i natt og når eg stod opp idag så lag det ein lapp i postkassen til mag at den nye kammen var komt. farta bort å henta den og nu ligger den klar til montering. skal skifta den neste helg. da får eg sikkert grenrøret også.

har og skaffet med dvd speler og 2 stk 7" skjermer til bilen.

skal og kjøpe nytt anlegg i løpet av veka.

fant og nokre "engle lykter ringer" som kan muligens passe i lyktana mine. liker eg det ikkje så selger eg dei vidare.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jaja. fekk trimkammen og nye løftere fra velox motor for to veker sida. fekk den ganske raskt og med pakken fekk eg og gratis tetninger utan eg spurte etter dei. da kaller man service.

 

pakken fra raceland med grenrør og short shift kom og denna veka.

prøvde short shiften igår men da gjekk ikkje bra. mangla plutselig nokre gir.

 

må og skaffe meg ein ny felg. kjørte på ein fortauskant i natt og sprenkte dekket og felgen fekk seg eit kakk.:( eg veit ikkje om da går ann å fiksa det.

 

Bilde040.jpg

 

slik ser instrumenthuset som skal stå i a-stolpen ut!

er klar til montering og oppkobling

Bilde033.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da er instrument huset i a-stolpen montert. blei ganske bra.

 

bilde:

Photo-0144.jpg

 

Photo-0143.jpg

 

er ikkje heilt ferdig da det er formykje ledninger bak da eine instrumentet. skal fiksa da i mårra.

har og begynnt å laga ein ny midtkonsoll som skal inneholde dvd-skjerm.

dørpanelana har no vert under mange forandringer og har no funne ut at eg skal kjøre på med ein "clean" stil på dei. altså utan dørlommer. samler bare opp drit alikavel:) bilder vil komma seinare.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. når man monterer short shift, må du stille inn girvelgeren igjen slik at du treffer alle girene.. denne innstillingen gjøres ved å løsne den klemma under bilen som er klemt rundt stangen fra girspaken fremover mot shifteren. ved å løsne og flytte på denne klemma, vil du få inn alle girene..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. når man monterer short shift, må du stille inn girvelgeren igjen slik at du treffer alle girene.. denne innstillingen gjøres ved å løsne den klemma under bilen som er klemt rundt stangen fra girspaken fremover mot shifteren. ved å løsne og flytte på denne klemma, vil du få inn alle girene..

 

oki. skal prøve da i mårra viss eg får tid. sist gang eg prøvde så måtte eg stå midt i veien for å demontera short shiften og montera den gamle gir overføringa

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel tid for oppdatering.

 

har montert på ein weber 32/36 forgasser i staden for ein 2E2 gasser.

måtte lage overgang i 10mm alu. plate. banke inn torpedoveggen ett par cm. så var den på.

hadde litt problemer med bensin tilførselen ein periode men det ordnet seg. hadde bytta om tur og retur på bensinen.

går nesten som ei klokka no. må bare ha litt justering først.

 

Pa130021.jpg

 

Pa130022.jpg

 

 

idag fekk eg dein nye frontlyktana mine. "xenon-look".

har no vetanta på dei i snart 1 måned og i dag fekk eg dei:D :D :D

01.jpg

 

gler meg å få dei på, men eg må vist bruka H7 lyspærer på bade lang og nærlys. er det mulig å bruke 55watt på nærlys og 70watt på langlys?

 

 

Hvor i alle dager fikk du tak i det fete luftfilteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager fikk du tak i det fete luftfilteret?

 

fett og fett. da er ikkje så fint no lenger. full i drit.

eg kjøpte da hos kollevold. da er eit pipercross filter. da er universalt med en plata som er laget for denne forgasser. alt får du hos kollevold.

filteret får du i mange forskjellige størrelser.

 

ellers er da ikkje blitt gjort så mykje med bilen. idag begynnte startaren å kødde seg. så den må sikkert ny igjen:(

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

vel. da har ikkje skjedd så mykje med bilen i det siste. men no skal eg gjera ferdig med dei prosjekta eg jolder på med. bla. nye modifiserte dørtrekk forran og bak. og ny midtkonsoll.

 

som sagt så trudd eg at startaren var gåen men da var heldigvis ikkje da. da var bare dårlig kontakt mellom starter og batteri:) så ny pol sko er kjøpt.

 

også røyk eg da eine dørhandtaket. dårlig tid og låst dør passer ikkje sammen. så no har eg bestillt G3 look håndtak:)

har og bestillt masse små snaks til bilen:):):) men da forblir hemmeligt.:):)

 

har ein liten motor oppdatering på lur og. har tenkt litt på å bygga om ein 16v gti motor til forgasser motor med dobble gassere, trimkam, grenrør + det som trengs. er bare ein tanke no men kommer eg over ein motor og utstyret til ein billig peng så får me sjå kva da blir til..............

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår