Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

var veldigt dødt med jetta prosjekter på detta forumet, så eg tenkte at eg kan lage eit om mitt prosjekt.

 

eg har ein jetta gl 1,6 87-mod.

ikkje gjort så mykje med, bare senka 60/40mm sportsgrill med brei lyktelist og skjermbreddara og simons effektanlegg.

anlegg er installert med pioneer spelar (litt kiip modell), 6*9 i hattehyllo og 12" rockfordsub som drivast av ein powerakustic 4-kanals 800w.

 

har nylig skaffet rs4 fanger og 90fanger bak(endelig).

holder på å pusse bakfangeren sidan den var litt ripete. holder også på å lage ein hekk vinge. den er fra ein japse civic og den vinga er forlenget og blir snart hevet.

 

i framtida blir alt montert og lakkere bilen på nytt i april/mai. kjøpa nye høytalar framme (frontsett) muligens ein sub til. ny spelar, og div. småting.

eg har bilder av bilen på dig.kamera men fatteren har mista datakabelen så alt må på papir til scanner.

 

skal prøve å fikse nokon bilder i mårra.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jettamaster

var veldigt dødt med jetta prosjekter på detta forumet, så eg tenkte at eg kan lage eit om mitt prosjekt.

 

eg har ein jetta gl 1,6 87-mod.

ikkje gjort så mykje med, bare senka 60/40mm sportsgrill med brei lyktelist og skjermbreddara og simons effektanlegg.

anlegg er installert med pioneer spelar (litt kiip modell), 6*9 i hattehyllo og 12" rockfordsub som drivast av ein powerakustic 4-kanals 800w.

 

har nylig skaffet rs4 fanger og 90fanger bak(endelig).

holder på å pusse bakfangeren sidan den var litt ripete. holder også på å lage ein hekk vinge. den er fra ein japse civic og den vinga er forlenget og blir snart hevet.

 

i framtida blir alt montert og lakkere bilen på nytt i april/mai. kjøpa nye høytalar framme (frontsett) muligens ein sub til. ny spelar, og div. småting.

eg har bilder av bilen på dig.kamera men fatteren har mista datakabelen så alt må på papir til scanner.

 

skal prøve å fikse nokon bilder i mårra.

 

Bilder er bra! er bra med noen prosjekter rundt om... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreiv ikkje alt om kva eg skal gjere med bilen i går:

 

-skal seføleglig montere styling

-sveise i heil plate på bagasje lokk, muligens montere golf 2 lykter bak.

-sideskjørt

-hekk diffuser (under 90-fanger bak)

-cup spoiler front

-"90 dører"

-soting av vinduer

-muligens større anlegg

+ div små ting.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ein liten oppdattering!

 

har pussa og grunna bakfangeren, og no er den rein og fin. vingen er nesten ferdig, magler bare litt små pussing.

 

har begynnt og fjerna chrome på bilen.(så langt bare på dørhandtaka). all chrome på bilen skal vekk. ikkje fint med falma chrome.

fekk lagt ny plast i høgre bakdøra mi. det var vist fuktigt der. den har begynnt å leka inn vaten framme igjen ved der vent.vifta er. har snart brukt 2 patroner sikaflex der.

 

har vert å bestillt stab.stag. får det snart og mine glassklare blinklys til rs-fangeren. får det etter påske.

 

har muligen fått tak i ein lakkerer som kan lakke bilen min. har ikkje fått noko svar om pris eller om han vil gjera det. vist det ikkje er ein i bergens-området som vil tjena nokre kroner?

fekk pris hos eit lakkeringfirma og dei skulle ha 17 000kr. 17000kr er veellllllddddiiiiggggg mykje. meir ein eg kjøpte bilen for.

 

er det nokon som har fester til 90-bakfanger til jetta? mangler venstre feste + nokon av dei plast klipsa som holder fangeren fast i bjelken. håper nokon har det ligganes. passer golf sine fester på 90-fanger på min 90-fanger?

 

har ein kompis som har ein golf delebil ståanes i innkjørselen. har tenkt å ta baklyktana og litt av ræva av den slik at ek kan få laga til golf baklykta på bilen min.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å ribba ein golf i dag for ruter for bakdør. har tenkt å sota rutane. blei litt fordyrt å la profosjonelle gjera det.

å montera golf lykter på jettaen blei litt meir arbeid enn forventa og veit ikkje om eg skal gjennomføra det. må snakka om broderen om han gidder å sveise for meg ein kveld. får smiske med han og gi ein kasse øl til han.

 

fekk ein ide her om dagen om å trekka dørtrekka i svart skinn eller kunstlær. har noko kunstlær fra biltema, men veit ikkje om det funker heilt. men har tenkt å prøva på eit eller anna.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder no på å plukke av lister fra bilen og skjermbreddara. har tenkt å lakkere dei i bilens farge.

sota side vinduane i helga. det blei ganske bra for å vera første sotar.

fekk pris på lakkering og kommer til å slå til, og det gjekk opp for meg at eg har eit kappløp med tida. har tenkt å få bilen ferdig til 20.mai.

på den tida skal eg klare å slipe vekk rust, sparkle igjen listehull, strippa bilen, gjera klar til lakkering, laga golf ræv, montera nye fangara + masse små ting.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du gjenomfører golf lykt prosjektet gidder du legge ut bilder tatt under arbeidet? Har planer om å gjøre det på jettan min så det kan være greit å lære av andres eventuele feil :)

Kommer vel uppdate her når jeg får gjort noe verd å fortelle om

-vw golf 1,6gl 87 (bruksbil)

-vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil)

-vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier)

-vw jetta 1,6 85 (prosjekt)

------------------------------------------------

x mitsubishi  galant 87 (hugges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by IceC00|

Dersom du gjenomfører golf lykt prosjektet gidder du legge ut bilder tatt under arbeidet? Har planer om å gjøre det på jettan min så det kan være greit å lære av andres eventuele feil :)

Kommer vel uppdate her når jeg får gjort noe verd å fortelle om

 

det skal eg gjøra. har til no bare skaffa meg nedre plate fra ein golf bagasjeluke, lykter og ein liten del av rammana til lyktana.

skjærte av ramma på luka (den delen som er inne i bilen som eg ikkje treng). slik at det var bare ytre plate igjen. tenkte å sveisa den på den orginale jetta bagasjeluka og sveisa fast ramma til lykta. men det blir ein del arbeid med å modda sjølve luka slik at den blir tett. men det problemet tar eg etter kvart når eg får beggynt.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i helga tok eg å plastra igjen liste hull på høgre sida av bilen + hull på bakplata. fjerna også rust på høgre sida. no til veka blir det tatt litt til rust og muligens eg begynner på prosjekt "golf ass look".

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt nokre bilder av vingen og bakfangeren under pussinga.

 

bakfnger.jpgher er bafangaren under pusing. no er luka til "festekroken" plastra igjen.

 

vinge2.jpg vingo mi. fra ein honda civic, forlenget til min bil

 

vinge1.jpg

 

bremse.jpg lakkerte bremsana i fjor vår. tok dette når eg skifta til sommerdekk for 2 veker sida.

 

bremse3.jpg trengte bare ein vask og så godt som nye igjen. eg blei veldig overraska at lakken ikkje hadde flassa av.

 

bremse2.jpg og så på med sommer felgana. no liger bilen som ein våt fitta på nybona golv.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Hvis du skal skifte bremser så gjøp gti skiver å klosser - passer rett på - da får du ventilerte skiver ..

det skal eg hugsa. men det blir ikkje no.

 

 

var idag å henta ny framskjerm på høgresida, det var litt rust på den rundt skjermkanten som ingen ville sveisa på så vist det er nokon som trenger ein høgreframskjerm så selger eg min for 100kr. ellers er den i fin stand. må muligens skifta venstre sida også.

 

har fått lakkert listana på døra svart med "gloss" i. np o blei dei blanke og fine. skal ha på eit par lag med klarlakk også. hjulbuelista holder eg på med å pussa.

henta stab.staget rett før helga og no blir den lakkert i bilens farge. så den blir fin den og.

er forsatt på jakt etter "88" dører og feste til 90 bakfanger på venstre sida.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår