Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

takk takk. dei blei ikkje så verst. har fått masse positiv respons på dei av mangen. men eg må nokk lakka den eine på nytt igjen. har fått ein liten skade.

eg har festa diskanthusa med lim. det var det enklaste.

 

har vert inne på tanken med å laga fleire av dei. eg kan prøva med ein form så korleis det blir. kan gje ein lyd eg vist det skjer.

eg kan ta fleire bilder av diskanthuset og korleis det ser ut inne i bilen og slikt.

 

tar det i mårra

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by R|ppeR

Går vinduet ned når du har høytalerene der???

 

vinduet går fint ned. det er god klaring mellom høyttaler og vindu.

ca 2-3cm.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er litt fleire bilder av diskanthusa.

35.jpg

36.jpg

37.jpg

 

 

fekk bytta v.f hjullager i helga, så no er eg kvitt den verste lyden fra bilen.

når eg skifta lageret så tok eg å skifta alle foringer framme når eg var så godt igang. monterte og eit stab.stag nede.

 

111.jpg

112.jpg

114.jpg

 

tok og pussa bærebruna for drit og rust og malte dei svarte.

 

fekk ein tanke om å pussa opp motorrommet mitt. tenkete å lakka det i "laserblau" eller noko i den dur. har den fargen på undersida av panseret mitt.tenkte og at eg skal chromma div ting i motorrommet og, men det blir vinterprosjekt.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo240racing

Vet du sånn ca. hvor mye du har kostet på bilen? har skaffet meg jetta selv og skal pusse den opp.. kult og se folk som gidder å beholde de gode gamle bilene.. og hvordan i all verden har du klart å fått bagasjelokket så jævlig strøkent? dritkul jetta, mye inspirasjon her!!

 

bil er min hobby og hobby koster penger. har brukt litt men angrer ikkje.

bagasjelokket er laget av det mitterste del av den gamle døra mi. sjå litt tidløegare i tråden så ser du bilder.

luka går veldig rett ned så den har ikkje den samme buen som baklyktana har. you see?

 

det var ikkje stress å få på foringane. tok silikon spray på foringane og bærebrua, satte det i skrustikka og pressa dei inn. lett. men å få på foringane til krenngingsstaget tok laaaang tid. veldig vanskelig, men da låg eg veldig vanskelig til og hadde bilen på 30 cm høgebukker.

 

det var litt stress med å få av dei gamle foringane. den bakre foringen måtte eg kutta vekk gummien og så skjeravekk mettalringen. på den fremste foringen så skjørte eg vekk den eine enden. satte den i ein skustikka og prøvde å vri den laus og så pressa den ut.

 

etter eg bytta foringane så vart bilen gøy å kjøra. bilen "hoppa" ikkje så mykje når eg gir gass og låg godt i svingane. no må vel bilen vera god og stiv framme med stabstag oppe og nede med nye gule foringer.

 

skal bytte foringer bak og men først skal eg ha meg gti-bakstilling:D :D :D

 

bilda av diskanthusa funker på min pc vertfall

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jaja. det skjer ikkje så mykje med bilen min no for tida, men ting kommer til å skje snart. har betillt meg nokre deler til bilen, mest sansynelig så bilr eg den først i noreg med dei delane på ein jetta.:D:D:D:D:D

får snart nytt speedometer med turteller. dioder skal kjøpast inn.

forgasseren skal byttast til weber.

:D :D

 

har litt problemer med vatten i døran og dørtrekka bli våte og dei begynner å bli mjuke og råtna litt. så eg har tenkt å laga nye nedre del på dørinteriøret. tenket å laga i kryssfiner med kunstlær. samme farge som eg har i taket.

tiden får visa seg.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein boks petterøs 3 og isopropanol så kan eg holda på i timesvis i garasjen og klarer å lesa hayens boka på svensk skikkeleg.:D :D :D :D :D

det er bare ein boks med skruer oppi.:rolleyes:

 

foringane kjøpte eg hos kollevold. betalte litt over 2000kr for alle foringane framme + nedre stab.stag. det røde under bilen. skal bytte bak og men skal først få tak i gti-bakstilling.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Thunder

Var jo helt grisefeit den Jettaen din. Men jeg har aldri sett den i Bergen før. Har du hatt den med deg på treff å sånn eller? Skulle likt å fått sett den "live" en gang. Ser at du har gjort veldig mye.

Ble jævlig bra den bakluken din og diskanthusene.

 

takk takk.

har vert på nokre treff her i bergen. var bla. det siste som var i åsane og det på straume for to uker sida.

 

bakluka ser ikkje så perfekt i virklegheta..

diskant husa har eg tenkt å lage ett par kopier og selge

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

 

takk takk.

har vert på nokre treff her i bergen. var bla. det siste som var i åsane og det på straume for to uker sida.

 

bakluka ser ikkje så perfekt i virklegheta..

diskant husa har eg tenkt å lage ett par kopier og selge

Då kan jo jeg kjøpe noen av deg når jeg har fått byttet til 88 dører. Så deg ikke ute på Straume tror jeg men det var jo så jæla mørkt der ute og då. Skal holde utkikk etter deg he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår