Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wabby

Noen som har URL til disse kinalyktene ?

Har kun org lykter med sotingslakk.

Men har fått de "godkjennt" av politiet, skriftlig . Så det er jo fett :D

 

på ebay har dei masse lykter til jetta, både kinalykter, m3 lykter (røde og kvite) sota m3 lykter, heilrøde lykter, kvite lykter og sota lykter.

bare sjekk på ebay.com du.:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no begynner bilen å ta form igjen. fekk montert bakfangeren igår. blei til at eg lagde eit nytt bakfanger feste med litt hjelp fra RaCk sitt skilt.

P7140065.jpg

P7140064.jpg

 

var å spørte etter ny vinduspakninger hos møller og det blei ikkje aktuellt å kjøpe det der. nesten 3500kr totalt for begge fram dørana. 4 pakninger totalt. så eg kommer til å bruke dei gamle til eg finner nokon hos høgger'n.

 

her er bilder etter montering av utvendig utstyr. (det mesta ivertfall)

P7140076.jpg

P7140068.jpg

bildet bakfra er tatt under festing av fangeren så eg veit at den er skeiv.!

 

håper at eg får baklyktana i løpet av veka og blinklysa neste veka.

no blir det jobbet på spreng med å få bilen ferdig.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ManiaCoupe

Dette ble dritbra!!:D

Men hvor skal du henge skiltet?

 

takk takk:) :)

 

skiltet skal plasserast neders på fangeren men eg veit ikkje om den skal stå ute på sida eller på midten av fangeren.

 

kva meiner dere?

 

fekk kina lyktana på fredag og dei er blit montert. no er det bare MASSE små plukk igjen men eg håper å bli ferdig iløpet av helga.

mangler forsatt blinklysa framme. skal ta meg ein tur til ast i løpet av veka og spørra kor dei blir av. bestillte dei i begynnelsen av mars og dei har enda ikkje kommet:mad:

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe. dei tre brytarane ja. den eine er til NOS'en:D

den andre er til justering av turbotrykket :D :D og den tredje er til justering til downforcen til bilen.:D :D :D

 

nei da bara tulla. dei er til kjøling av anlegget. har målt til 55grader bak annleget på ein solskinnsdag og det var rett før cd'ane smelta i spelaren. dei to andre er til litt lys og neon her og der.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menst eg er så godt igang med å skriva så kan eg fortella kva som har skjedd i den siste tida.

bilen er komt på veien men er ikkje heilt ferdig med den. mangler blinklysa framme og ny eksospotte.

har tenkt å kjøpa ein japsepotte, bråkepotte eller kva dere vil kalle det. den stussen eg har no er veldig liten og fyller ikkje litt ut hullet på bakfangeren. har også tenkt på dtm-potte.

 

er også på jakt etter eit nytt ratt, meir sportsaktigt.

 

har fått på kina-lyktana bak og det blei veldig bra. mykje betre enn org.lyktana.

 

monterte skiltet på bakfangeren og det blei veldigt styggt. og eg vil ha mindre skilt men da må eg visa den til biltilsynet og da vil eg få pålegg at det mangler skiltlys.:(:(

 

no for tida har eg skifta begge hjullagra bak og no skal eg begynna å skifta div deler på forgasseren, som flens, autochoke og div andre deler.

 

skal prøve å ta nokre bilder i løpet av veka.

 

SALLU!:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

menst eg er så godt igang med å skriva så kan eg fortella kva som har skjedd i den siste tida.

bilen er komt på veien men er ikkje heilt ferdig med den. mangler blinklysa framme og ny eksospotte.

har tenkt å kjøpa ein japsepotte, bråkepotte eller kva dere vil kalle det. den stussen eg har no er veldig liten og fyller ikkje litt ut hullet på bakfangeren. har også tenkt på dtm-potte.

 

 

har fått på kina-lyktana bak og det blei veldig bra. mykje betre enn org.lyktana.

 

monterte skiltet på bakfangeren og det blei veldigt styggt. og eg vil ha mindre skilt men da må eg visa den til biltilsynet og da vil eg få pålegg at det mangler skiltlys.:(:(

 

no for tida har eg skifta begge hjullagra bak og no skal eg begynna å skifta div deler på forgasseren, som flens, autochoke og div andre deler.

 

skal prøve å ta nokre bilder i løpet av veka.

 

SALLU!:)

 

 

postpics.gif

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har nokre bilder men har ikkje gode bilde fra sida og slikt. bilda er ikkje av den beste kvalitet

 

framme:

frame1.jpg

 

bak: ein med og uten blits

bak1.jpg

bak.jpg

 

her holder eg på å lima på sidelistana.

limelist.jpg

må bruka litt kreativitet.:D

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår