jettamaster Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 det er vel tid for oppdatering. har montert på ein weber 32/36 forgasser i staden for ein 2E2 gasser. måtte lage overgang i 10mm alu. plate. banke inn torpedoveggen ett par cm. så var den på. hadde litt problemer med bensin tilførselen ein periode men det ordnet seg. hadde bytta om tur og retur på bensinen. går nesten som ei klokka no. må bare ha litt justering først. idag fekk eg dein nye frontlyktana mine. "xenon-look". har no vetanta på dei i snart 1 måned og i dag fekk eg dei:D :D :D gler meg å få dei på, men eg må vist bruka H7 lyspærer på bade lang og nærlys. er det mulig å bruke 55watt på nærlys og 70watt på langlys? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Digge lykter då!!! Hvor kjøpte du de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Thunder Digge lykter då!!! Hvor kjøpte du de? kjøpte dei hos ein kar på ebay.de i tyskland. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Skal bli fett det der. Ellers så er jo bilen din rimelig digg ser det ut som. Skal bli kult å se den "live". :D :D :D :D vi snakkes i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 fekk montert på dei nye frontlyktana mine ikveld. eg synst at det blei grisefett:D :D :D :D det er ikkje xenon lys, men sikkert mulig å montere xenon kit i dei. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jæla stiligt. Du har nå en forbanna pen Jetta. Det er nå sikkert og visst. Var meget imponert over bilen din når jeg så den i dag.:) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Smukke bilen :) Faen det ble pent..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Satan det var nice.. Aldri likt noen front uteom rally'n, men de lyktene var f e i t e Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 synst at det blei nice. sitter litt å tenker på om eg skal kjøpe meg xenon kit. koster jo bare 3500kr:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har du penger til det er det jo ingenting å stusse på. Xenon lys er jo helt rått. 3500 kr. er jo ikke allverden egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Thunder Har du penger til det er det jo ingenting å stusse på. Xenon lys er jo helt rått. 3500 kr. er jo ikke allverden egentlig. rått er det men eg får sjå iløpet av vinteren kva det blir. har du kommt igang med weberen no da? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Nja. Planen var å begynne i dag men det skar seg. Ny plan er mandag. Får se om vi klarer å komme igang. Har fått fatt i det meste jeg trenger til bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Lyktene så ikke så værst ut alikevel! Ser ganske bra ut det her! thumpsup Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 De lyktene var ENORMT råe!!! Gjorde fronten din skikkelig grisefeit! Grattis med fin jetta yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi De lyktene var ENORMT råe!!! Gjorde fronten din skikkelig grisefeit! Grattis med fin jetta yodude takk takk. som sagt har eg lyst på å kjøpa meg eit xenon kit å setta i men det gjekk opp for meg at eg må ha to sett. det er jo to H7 pærer i kvar lampe. kansje eg sakl gå med vanlig H7 i nærlys oh xenon i langlysa., tida får visa. har lyst å parkera jettaen for vinteren og kjøpa meg ein vinterbil, men problemet er at eg har ingen plass å parkera den. har ikkje lyst å pakka den inn i pressening i vinter i innkjørselen. får sjå om eg fint meg ein plass. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg