Kjetilr Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 (endret) 30 sek? Kortslutter eller ødelegger ikke noe data-greier som må resetes på verksted da? hehe. Nei. Audi lager nok ikke så dårlige biler.. :-) Burde ha skrevet 7-8 sek da.. :-) Får da en varselmelding i FIS om hva som skjer. Endret Desember 12, 2011 av Kjetilr Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turdzi Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Den er litt i bakgrunnen der. Prøv å touch på bremsepedalen mens du spinner/sladder det stemmer , den er altid i bakgrunn , du klarer ikke å sladder på tørk/vått asfalt men kan ha mye morro under vinter kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 På min dukker det bare opp "ESP offroad - Warning, restricted stability", og når esp er av på Allroad'en låser bremsene seg.. kom på dette da esp var "av" og begynte å skli på underkjølt regn, ikke mye hjelp i bremsene da på piggfrie dekk.. har jo heller ikke håndbrekk (går dette elektromekaniske an å bruke i fart forresten?) til å bremse bakhjulene mens man beholder grep på forhjulene, heheh gammelt drosjeknep :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 På min dukker det bare opp "ESP offroad - Warning, restricted stability", og når esp er av på Allroad'en låser bremsene seg.. kom på dette da esp var "av" og begynte å skli på underkjølt regn, ikke mye hjelp i bremsene da på piggfrie dekk.. har jo heller ikke håndbrekk (går dette elektromekaniske an å bruke i fart forresten?) til å bremse bakhjulene mens man beholder grep på forhjulene, heheh gammelt drosjeknep :) Prøv å dra i bryteren i fart.. Bremser både foran og bak mener jeg.. :-) Får en pipe/varsellyd mens du bruker det.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Skal ikke knabbe tråden her forresten.. Sku ønske 180hk bensin kom på allroad!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Heisan, Takk for svar og jeg har vel egentlig fått samme svar ang oljen fra en jeg trener sammen med som jobber på møller :( Ang ESP så stoler ikke audi på oss som sjåfører så derfor får vi ikke lov til å skru ESP`en helt av. Med bare 143 hester så lukter det litt svidd clutch etter 10 min med morro på nysnø :) Skulle gjerne ha testa dette med RS4`en til en kompis..DET hadde vært gøy..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Kjedelig at de ikke stoler på oss.. så en bmw 320xd .. esp AV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turdzi Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 man kan ha like mye moro i B8............... Jeg skjønner ikke hvorfor dere finer det så vanskelig til å skru ESP`en helt av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 uansett så savner jeg manuelt håndbrekk og skulle ønske eps ikke slo inn når en nærmet seg bremsen.... Men men.. :-) Kongebil ellers! Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Jeg skjønner hvorfor han fikk det til, og vi ikke, denne videoen er fra 2009. 2010mod og nyere har et litt kjedeligere esp-system Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turdzi Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Jeg eier 2012 modell og kan kjøre virkelig sidelengs........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Blinker ikke esp-lampa når du legger'n brææit, selv med esp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turdzi Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Ikke hos meg heller. Jeg hadde en 2.0tdi quattro før jeg kjøpte meg 2.0tfsi 211hk q. Det er en enorm forskjell på disse bilene når en skal leke seg litt. Herlig å ha kreftene i bensinmotoren, og ikke minst responsen er upåklagelig.. :) ESP blinker ikke hos meg.. Har dere tilgang så er det endel esp info her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148145&highlight=sl%E5+esp Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 har du mer enn 143 hester og 320nm? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg