Gå til innhold

Ny Audi A4 Avant Quattro 2.0 TFSI 180 HK

Ranger emnet


Andyo

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har 225.35.20 og sliter ikke med sporing :P Sliter derimot som dere med at andre skal kline seg inntil bilen...

Når jeg er på Ski Storsenter, så bruker dama mi å si at jeg parkerer i Ås... Men heller det enn parkeringsbulker ;)

 

 

 

Utrolig fine biler begge to:)

 

 

 

Har samme følelsen her.. Har dog 245/40/R18 dekk, sporer masse på dårlige veier..

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Vet at Flissundet og QWT selger, men det er dyrt.

 

Det er ikke mye å spare ved å importere selv etter hva jeg har kommet fram til, prisene ligger jo på ca 1200£ fra UK. Er vel ikke stort billigere i USA, hvor evt finner du det ? Montering koster jo også fort 2000 - 3000.

Det jeg har kommet fram til som er billigst er å kjøpe via Sverige, 14.293,- NOK ferdig montert.

Fremdeles dyrt imo, men koster å være kar :)

 

Tenkte kanskje noen her hadde tips.

Endret av 029kid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare "låner" tråden litt jeg, noen her ifra Bergensområdet med VAG-COM som kan litt koding, kunne gjerne tenkt meg å fått needle-swipe , fjernet slik at bakviskeren ikke går når viskerene er på og jeg skal rygge, og hvis det er mulig å slå av slike at instrument belysningen ikke går av når det blir mørkt når lysene står på DRL. Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjulpet meg med det, send meg evt en pm) :D

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår