Gå til innhold

Ranger emnet


Audi93

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte på om noen her inne hadde forslag / anbefalinger på en bakhjulsstrekker / 4hjuls som første gangsbil for en ungdom :)

Eneste kravene jeg stiller er at prisen er under 40tusen, og at den står innenfor Østlandets krets. Hadde vært fint om det hadde vært en bil som kunne vært brukbar med turbo og noen enkle styling alternativer.

Takk for svar :)

PS: trenger ikke være Audi pga navnet, gjelder alle biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurte på om noen her inne hadde forslag / anbefalinger på en bakhjulsstrekker / 4hjuls som første gangsbil for en ungdom :)

Eneste kravene jeg stiller er at prisen er under 40tusen, og at den står innenfor Østlandets krets. Hadde vært fint om det hadde vært en bil som kunne vært brukbar med turbo og noen enkle styling alternativer.

Takk for svar :)

PS: trenger ikke være Audi pga navnet, gjelder alle biler.

 

Mercedes-Benz E-Klasse 230 E Bilder kommer. Bud ønskes 1988, 211678 km. :) ?

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en omega b stasjonsvogn.. orginalt med sperre, hvis du vil kan du bare sette rett inn en calibra turbo motor.. artig bil på vinterføre ihvertfall + at du kan få tak i styling til den.. er alt noen nye lykter på den nå da+ senkesett som jeg ikke har fått satt på enda og 18" sommerhjul.. :)

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å stryke "ungdomsbil" å kjøp en utradisjonell ungdomsbil.

A6'en min koster 6,800 i forsikring, å det er kun ansvar.

Touran'en koster 7,700 i forsikring, å det er full kasko.

 

Ikke det at jeg mener du skal kjøpe en "ny" bil som du "ikke vil ha".

Men ikke kjøp noe som alle andre ungdommer har hvis du er intrisert i å spare forsikringspenger :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår