Gå til innhold

nollie1982

Bruker
  • Innholdsteller

    551
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om nollie1982

  • Bursdag 01/27/1982

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil/stereo
  • Modell (eks S4)
    golf 3 1,8 gl
  • Biltype (eks Audi)
    volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1994
  • Yrke eller sivil status
    sofa sliter for øyeblikket.. :P
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    åpent luftfilter,2,5 toms effekt anlegg,engleøyer,klarglass blinklys og spredere, senka 60 mm,sota blinklys og baklykter.. :P
  • Fylke
    oppland

Contact Methods

  • MSN
    espen_1982@live.no
  • Bosted
    raufoss

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

nollie1982's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Fikk ordna de ledningene og joda, ryggelys og div. Funker nå, men ikke instrumentpanelet.. :/ noen som vet hvilken farge plussen på pærene i instrumentet har? VET at pærene er hele siden det fungerte i går ( da kun da jeg satte den i revers..)
  2. Ikke alt en kan ihvertfall. . Og heller ikke bare inntil.. beste er sånn momentstav.. jeg pleier å skru det inntil jeg og ca. En kvart omdreing til..
  3. Pleier å være en kobberpakning på de.. ;) mulig det ikke er det på audi, men syntes det er litt merkelig å.. :)
  4. Bytta til ny pakning på plugg? Ikke dratt til for hardt så du har fått en sprekk i kassa?
  5. Hei! Har en 92 audi 100 2,3 aar som jeg fikk problemer med her. Bilen begynte plutselig p kutte og skyte så stoppet den.. sjekja fordeleren (som var ny!) Og der hadde kullstiften blitt borte.. altså den pluggen innvendig i midten.. bytta til den gamle og da starta den, men den sperrer på 4500 og går dårlig. Vet den tennpluggen ifra coil og rotor er dårlig, men kan det være den da? Hørt at det kunne være mengdefordeleren, men syntes det er rart med tanke på den kullstiften.. jeg så litt på rotor og sånn så syntes jeg kunne vri rotoren unaturlig langt.. all hjelp eller tips mottas med stor takk!
  6. Så på det.. og der var det mange ledninger som var på tide å få gjort noe ja! :) takk for hjelp. Sier ifra om det blir bra jeg! :)
  7. Hei! Har et veldig irriterende problem med mitt instrumentpanel jeg.. det er helt mørkt når jeg skrur på både lys og tenning, men om jeg setter på tenninga og setter den i revers DA lyser det.. må si det at ryggelys fungerer heller ikke.. all hjelp er jeg veldig takknemlig for! :) er det noen som vet hovedstrømmen på instrumentlysene går eventuelt? :)
  8. Har en 92 audi 100 som har fjuska og brukt litt bensin i det siste og hadde en ekstra mengde/lmm til overs så tenkte jeg skulle se om den ble noe bedre hvis jeg bytta den.. Men da jeg bytta den så ville den ikke starte i det heletatt.. så bytta tilbake til den gamle, men den vil fortsatt ikke starte.. :/ den starter og går opp til 1200 omdreininger for å så dø ut.. gir jeg gass vil den ikke starte i det heletatt! :( den "bobler og går veldig ujevnt før den stopper hvis jeg ikke gir gass. Kan det være vakuum? Så litt på den lille slangen som går ifra luftfilter boksen og inn på innsuget og den lille slange bøyen inn på innsuget så absolutt ikke god ut.. kan det være nok for sånn oppførsel? Litt kjedelig at den står utenfor høggern og ikke hjemme kan du si.. vil helst ikke taue heller da det er svin glatt her.. Alle tips mottas med takk! :)
  9. Vil bytte min Iphone 4s i noe bilstereo, telefonen er en 16gb og selvsagt åpen for alt av abonnement! Eneste minuset er at det er sprekker i skjermen (kun glass ikke skjerm), noen som har noe de vil bytte i? :) holder til på Gjøvik, Oppland.
  10. Da var det panelet tror jeg? Tok det ut og satte inn sikringen (der den røyk) og det funka! Vifta går på fullt ihvertfall og ikke mulighet til å justere.. men prøvde å koble til panelet igjen gnistra det i sikringen og vifta døde.. :S er det klimapanelet tror dere? Så det er noe overslag i den elns? Takker for svar.. og eventuelt om noen som har et sånt panel liggende, selge?? :P
  11. Har da koblet på vag-com, men kom ikke opp noe feil kode..:s er sikring på bryteren som tvangskjører vifta.. kan det være en ledning til vifta som det er overslag på? Viftestyringa funker vel egentlig som den skal.. hører forskjell på det da jeg skrur av viftestyringa og da jeg skrur den på.. altså forskjell på viftehastigheten.. noen forslag? Kan også si at da viftestyringa står på, så pendler det der det står hvilken hastighet det skal være på vifta.. fra der jeg setter viftehastigheten til å ikke vise noe i det heletatt.. altså den går opp og ned.. :P er veldig dårlig forklart.. :P
  12. okei.. få hørt rundt om det er noen med vag-com da.. :) er gammel eier som har gjort det, så vet ikke om det er sikring.. sjekke i morgen hvis det blir bedre vær.. :)
  13. kan også legge til at viftestyringa lyser og funker i seg selv, men ikke å styre selve vifta siden sikringen går til vifta..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår