Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

5208504477_fc4ff76294_b.jpg

 

Brukte "Photo Travel" for å ta dette bildet.

Det ble helt flatt, livløst og manglet farge. Måtte retusjere en del for å få det fint igjen.

 

Link til bildet på flickr.no

 

Edit:

Hvordan tar dere bilder av bilen kjørende? Kjører dere på practice, quitter, ser på replayen og tar bilde derfra?

Endret av Elanz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spilte 12 timer på fredag og 15 timer på lørdag. Nå skal jeg snart spille mere. :D

 

Er det noen som har fått tak i en Impreza STI 22b enda? Er det på bruktbil eller får du den som premie(hvor)?

 

Er et must for samlingen. Noen som slet like mye som oss med siste license? :D

 

Jeg har den :D I blå til og med. Vant den når jeg tokk gull på beginner på Rally under spesial events.

 

Jeg har kommet til level 18. Driver å kjører Mercedes AMG greiene på Nürburgring og synes det er helt rått hvor virkelighets tro den banen er å kjøre. Sliter litt med å ta gull på alt (Er det bare meg?) Sølv er ikke noe problem i det heletatt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at km på telleren har noe å si i spillet?

Jupp!

- Motoroljen blir gammel = mindre motoreffekt = bytt olje.

- Motoren slites = mindre motoreffekt, velg [overhaul Engine].

- Karrosseriet slites = mykere karrosseri = dårligere handling, velg [Restore Body Rigidity].

Går ut i fra den blir svakere også ved kræsjing... :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Hvordan tar dere bilder av bilen kjørende? Kjører dere på practice' date=' quitter, ser på replayen og tar bilde derfra?[/i']

 

Når du ser på replay, trykker du på Start-knappen og velger fotofunksjonen:)

 

Sliter med å få gull på License-delen jeg og, sølv klarer jeg etter litt øvelse(for det meste). Ikke bestandig jeg orker å prøve på nytt, vil bare få alt godkjent, men jeg skal nok prøve på gull på alt.

 

Synes Nascar-løpene er ganske vanskelige. Utrolig vanskelig å holde en jevn sving når man kjører med vanlig kontroller, vil tro det er lettere med ratt?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fullføre Special Event greia som har med Top Gear Test Track å gjøre før du kan kjøre den.

 

Hvem var det som også slet med å drifte rundt? Som såvidt fikk til å få en sladd i ny og ne? Putrer rundt i en RX7 nå som jeg ligger bredt med i alle svinger/langstrekker. Hjelper ihvertfall å skru av alle hjelpemidler før du begynner å klage ;);)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladding er jo lekende lett! Skal ikke si jeg mestrer det, men det er iallefall ikke noe problem å legge ut sladd! Kjører en Silvia S15, småtrimma og med SH-dekk, den slipper i 2-giret i litt krappe svinger. Dritmorro å kjøre!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lånt spillet foreløpig og intrykket mitt er litt sånn njæeeh.. men blir mer morro å spille ettersom hvor lengre man kommer..

 

har ett par bilder, av første bilen min og s15. Har en S14a også men ettersom standard bilene ser ut som at de er utskåret i papp og at man ikke får gjort en shit med de omtrent så gidder jeg ikke no bilder av den :P

 

TsukubaCircuit_2.jpg

TsukubaCircuit_1.jpg

GrandValleyEast.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bil(d)er:)

 

Trodde til i går at standardbilene ikke hadde skademodellering i det hele tatt. Fikk meg en overraskelse når Laramie'n var lett forvridd=p

Skal prøve å legge ut noen bilder snart jeg og. Håper dog på å bli bedre til å ta bilder etterhvert, det merkes at jeg ikke har peiling. Noen som har noen små go'tips?:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser på replay, trykker du på Start-knappen og velger fotofunksjonen:)

 

Sliter med å få gull på License-delen jeg og, sølv klarer jeg etter litt øvelse(for det meste). Ikke bestandig jeg orker å prøve på nytt, vil bare få alt godkjent, men jeg skal nok prøve på gull på alt.

 

Synes Nascar-løpene er ganske vanskelige. Utrolig vanskelig å holde en jevn sving når man kjører med vanlig kontroller, vil tro det er lettere med ratt?

 

Var det jeg tenkte ja. Ganske svak den der replaymodusen..

er jo ikke mulig å spole engang. må satse alt på at man treffer på første pause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte ja. Ganske svak den der replaymodusen..

er jo ikke mulig å spole engang. må satse alt på at man treffer på første pause

 

Satt på titanium eksos på S15 min, og det spyr flammer som faen derfra ved nedgiring osv, så satt i 20 min i sta å nitrykka på pause for å treffa akkurat da den fjerta, men ga opp.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår