Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herpa GT driving force rattet mitt i dag T_T Det lukta svidd også funka ikke selvopprettinga og feedbacken lenger. Noen som vet hva det kan være?

 

Velkommen i klubben. Kjøpt sånn GT driving force for en stund siden. Det er en stund siden, men førstekvelden spilte jeg Dirt 1 sammen med kammerat hjemme og det gikk vel noen timer med hard spilling. Audi S1 og Pikes Peak gikk igjen noen ganger da det begynte å lukte svid og det begynte å ryke opp fra ratt bosset. Rattet ble veldig varmt og GT logoen i midten begynte å blinke ett par ganger før rattet tok kvelden. Jeg dro ned dagen etter med rattet der jeg kjøpt det og fikk nytt ratt. Han i butikken luktet lunta før jeg fikk sakt hva som var galt babyhmm?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilde?

 

Fra en tysk Gran Turismo side. Er ingen offisiell pressemelding så klart. Men er vel ingen stor hemmelighet at Sony Og PD ikke er bestevenner lenger :)

 

Her er et par bilder fra kjøringa i går:

 

Meg Og xxx4 aka GTFIVE

 

5221919652_4bf513132c_b.jpg

Autumn Ring 2 by EGRacing2010, on Flickr

 

D1GP Skyline VS VOLVO 240

Litt komedieverdi her!

 

5221919932_033d06d6bb_b.jpg

Autumn Ring 1 by EGRacing2010, on Flickr

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite sitat, folkens: "we're working on making all cars premium"

 

Høres for godt ut til å være sant. Det er nøyaktig hva spillerne(iallefall jeg) vil høre, og legg merke til språket som brukes. En Sony/PD-ansatt ville ikke brukt de ordene.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har lest dette:

http://www.pressfire.no/spesialer/intervjuer/2801/-GT5-fr-viktige-oppdateringer-i-lpet-av-neste-uke

 

Litt gode nyheter fra en noenlunde sikker kilde iallefall:)

 

Kjørte rally intermidate i går. Brukte '98 Impreza, trimmet til 345hp som er maxgrensen på de løpene. Justerte bremsene til 5 fram og 6 bak, og på snørallyet vant jeg med over 1min sammenlagt. Anbefales om det er noen som sliter med den delen:)

 

Hvordan har dere justert 240'n for drifting? Min er trimma opp til 302hp, max på stivhet og senk og 4/5* camber, og først fikk jeg ikke til å legge den ut i det hele tatt. Kjøpte så en LSD og justerte alt på max, da gikk det breiere, men vil gjerne ha et bra oppsett om noen har noe som fungerer optimalt:)

 

Forresten, hvilke hjelpemidler bruker dere? Jeg kjører med alt avslått, bortsett fra TCS på 1 om jeg kjører en litt kraftig RWD og ABS på 1. Hjelpelinja kommer jeg til å bruke til jeg lærer meg å kjøre;)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en tysk Gran Turismo side. Er ingen offisiell pressemelding så klart. Men er vel ingen stor hemmelighet at Sony Og PD ikke er bestevenner lenger :)

 

Hmm... Kanskje GT6 vil komme til PC i stedet? Hadde ikke plaget meg i hvertfall...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok kjøpe et sånt capture card da vel. Har planer om å kjøpe en sånn så det blir enklere å ta opp filmer fra PS3 og Xbox360. Men får se. Må få en bunke med kule replays først så kanskje :)

Har Headset og ratt på vei nå :D

 

Drifting ser ganske bra i det spillet her, når man får det til.

Og bruker ratt.. :)

 

ama9qc_sucY

Endret av momo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres for godt ut til å være sant. Det er nøyaktig hva spillerne(iallefall jeg) vil høre, og legg merke til språket som brukes. En Sony/PD-ansatt ville ikke brukt de ordene.

 

Visst det er oversatt fra Japansk til Tysk så Engelsk så kan det jo bli et par rare formuleringer. :)

 

Prøvde å spille litt uten ratt (g25) idag, helt umulig jo!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å spille litt uten ratt (g25) idag, helt umulig jo!

 

Langt ifra! Har ikke spilt verken GT5P eller GT5 med ratt og synes det går ganske fint så langt:) Men det blir vel en helt annen verden å spille med G25/G27:)

 

Prøver meg på rally med Lotus Elise 111R nå:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår