Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MMORE: Hvordan får du til sånne close-up-bilder? Når jeg zoomer inn for mye får jeg bare beskjed om å flytte meg lengre fra objektet. Hvis jeg kommer nære nok blir bildet helt skrudd. Kan legge ut eksempel senere. Har dog bare prøvd fotografering på replay, og ikke Photo Travel, er det noen forskjeller der?

De bilene jeg har fotografert er premium biler, mye høyere detaljnivå. Kanskje det har noe å si. Jeg "går" ikke så nærme bilen men somer heller inn om du skjønner... I tillegg er de bildene med flest detaljer tatt i photo delen (ikke av en replay).

 

Hvis noen har, hadde jeg satt kjempe pris på å få se ett bilde av en Mercedes 190e med endel camber! Gjerne i sladd

Da må det bli en evo. Eneste 190e som er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene jeg har fotografert er premium biler, mye høyere detaljnivå. Kanskje det har noe å si. Jeg "går" ikke så nærme bilen men somer heller inn om du skjønner... I tillegg er de bildene med flest detaljer tatt i photo delen (ikke av en replay).

 

 

Da må det bli en evo. Eneste 190e som er med.

 

Det er godt nok for meg det :-)

Benzo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange klager over at ting tar tid osv, det er MENINGEN, er et "simulator" spill, ikke noe "hvilket som helst" arcade spill.

 

Satt selv å strevde å banna litt til å begynne med, er også litt irritert over småbil løpene, men ser at det er en viss mening idet hele. (Lære seg teknikker, kjørefelt osv, som man må ta forskjellige hensyn til ved kjøring på forskjellige baner med forskjellige biler, da forskjellene er store!).

 

Det med trimmingene synes jeg er kejkt at man må ta steg for steg, da man får en slags mer "realitet", med testing og feiling, samt man slipper "arcade" opplegget.

 

Alt i alt et meget bra spill synes jeg!

 

Men evt minus;

- Kunne vært flere bruktbiler å kjøpe

- Lyden på noen av bilene kunne vært bedre.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg stakk så fort fra driftinga, gutter! TV'n ble gjort krav på;) Var skikkelig artig å sladde med dere da, selv om jeg er ganske fersk ennå. Fikk heldigvis til noen fine med Silvia'n:)

 

Hva synes dere om B-Spec? Jævla drygt å måtte starte løpene på nytt pga. for dårlig bil. Og sjåføren min takler ikke en lett frisert RWD, gir på som fæn i svinger og legger den ut. Og når han endelig kommer opp mot første plass på langstrekket på Tsukuba, bremser han faen meg ned lenge før svingen og lar han foran få DET forspranget. Mann, det er irriterende å måtte ha en bil som er totalt overlegen hele tiden. Er kun lvl 4 da, håper han blir flinkere etter hvert...:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte denne. Hvis det er det løpe jeg tror du mener.

RedBullHangar-7.jpg

 

Er det elkjøpbilen det der?

For den har ikke jeg! :p

 

Den fulgte med når jeg kjøpte signatur utgaven. Det er en stealth bil. De stealth bilene som fulgte med i pakka er Nissan GTR GT500, Mazda 787B, Audi R10 TDI, McLaren F1 Race Car, Honda NSXen (Som er på bilde over).

 

Min favoritt bil er 787B, den har helt lik lyd som på ekte.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg stakk så fort fra driftinga, gutter! TV'n ble gjort krav på;) Var skikkelig artig å sladde med dere da, selv om jeg er ganske fersk ennå. Fikk heldigvis til noen fine med Silvia'n:)

 

Hva synes dere om B-Spec? Jævla drygt å måtte starte løpene på nytt pga. for dårlig bil. Og sjåføren min takler ikke en lett frisert RWD, gir på som fæn i svinger og legger den ut. Og når han endelig kommer opp mot første plass på langstrekket på Tsukuba, bremser han faen meg ned lenge før svingen og lar han foran få DET forspranget. Mann, det er irriterende å måtte ha en bil som er totalt overlegen hele tiden. Er kun lvl 4 da, håper han blir flinkere etter hvert...:)

B-spec føles mye dårligere her enn det gjorde i GT4. Det verste er at man ikke får lov å endre innstillinger på bilen. Hadde hjulpet masse å kunne sette på antispinn når man kjører FR. Han klarer jo faen meg å drifte med en AE86 i svinger man ikke skulle tro det var mulig. Og så er det den nedbremsingen... Til og med på sletter hvor jeg har sagt fra at han skal kjøre forbi andre biler. Neida... Ikke om det så hadde gått fire biler i bredden. Slipstream er ca. like farlig som sorte hull. Og når han først er ute på gresset, er det ikke snakk om å ta en liten frekk snarvei for å få mest mulig fart ut på banen igjen. Han skal absolutt tilbake i sporet så fort som mulig, men lar alle kjøre forbi før han kommer seg utpå. Er nok det som er mest korrekt, men faen heller :P

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imprezaen jeg bruker er Coupe WRX typeR STi Version VI '99:)

 

Bruker den på B:Clubman Cup akkurat nå:)

Skulle ønske det var FastForward-funksjon på B-Spec, slik som på GT4. Men det er en ganske grei funksjon da. Jeg kan spille mens kjerringa ser på tv;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lagt merke til den pila ved siden av hjelmen til sjåføren når man er inne i Drivers List(Ikke i løp)?

 

Har sett diskusjoner om dette på nett, og jeg tror det er noe med den generelle formen til sjåføren. Jeg begynte på Clubman Cup og etter to løp får jeg ei oransje pil som peker nedover, og i siste løpet kjørte han helt grusomt. Vant bare pga. at han pressa den andre bilen inn i Pit'en så han måtte slakke ned rett før mållinja:D

 

Skal prøve ny sjåfør nå, og se om det blir bedre:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier at skademodellen blir mer synlig etterhvert som du går opp i level, om det er sant vet jeg ikke, men jeg har iallefall ikke fått til å ødelegge en bil skikkelig ennå.

Det kommer snart en oppdatering som gjør at bilene faktisk blir ødelagt, ikke bare på utsiden, men også motor og sånt. Kommer i begynnelsen av desember:)

 

På standardbilene blir det bare bulker og riper.

De skulle fått til en skademodell som i Burnout Paradise eller GTAIV:D Da har spillet trolig blitt umulig å spille uten å vrake bilen i hvert løp=p

 

Seb. Loeb Rally var vanskelig synes jeg, klarte akkurat bronse på første løp, og har ikke engang fullført løp 2. Sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal kjøre for å få best tid, men øvelse gjør vel mester:)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår