crosskar Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 :(:(:(Hvor finner jeg en sprek golf 2 motor til min golf 2 1990mod , trenger ny motor fort den gamle tokk kvelden i dag! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Finn motorkoden din, i servicehefte, klistrelapp i bagasjerom eller via reg.nr på Mekonomen, Meca eller hos din Vw forhandler. Så ringer du rundt å hører med opphuggere om dem har motor til deg. Jeg kjøpte f,eks hos Heggen bil.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 ja ja tenkte på det. men det omtrent like dyrt som å kjøre en litt grumm motor :P er det ikke like greit å kjøpe en som er litt sprek med det samme da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Om du idag har en motor med Monojetronic (90 hk) og setter inn en med KE-Jetronic eller Motronic så må du i tilleg bytte ledningsnettet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 jaja men fortsatt vil jeg jo ha en litt sprekere motor :D hvis jeg ikke kjøper pappa sin golf :D 90 tusen skal han ha av MEG :O det er en G60 kompressor med 450hk helt sjuk har prøvd den en gang :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Ikke for å være slem, men føkk din bil, jeg vil se G60'n!! :D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 det er en G60 kompressor med 450hk helt sjuk har prøvd den en gang :P :shake yeah right Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Aner vi et forumtroll her? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 45hk kansje:P så skal jeg være med :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 haha jeg liker den da! og jeg liker å ta i litt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Bilder eller er det løgn Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 har bilder! men ligger på telefonen høres ut som løgn eller dorlig unskyldning men jeg har bare ikke giddi å lagt dem inn enda , ;) høre faen meg ut som en dorlig unskyldning men er ikke det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Dårlig forhold til pappan din du da siden du må hit på forumet for å få hjelp til motorbytte når far garantert kan hjelpe deg i løpet av få timer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 ekke han som har skrudd å fiksa på den! han kjøpte den sånn :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 ekke han som har skrudd å fiksa på den! han kjøpte den sånn :P :D Trekk i fra 250-270 hk så kanskje vi hadde trodd deg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg