Gå til innhold

Norske oldschool prosjekt

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Er det forskjellig fra hvilken årsmodell eller hvilken modell av Golf det er?

Ja. De nederste er vel fra 1974-1978 sånn ca, de øverste fra 1978- 1984.

Og hvilen av dem er den stiligste egentlig?

På vegne av de som synes (New/Resto/Rat)Old School-hypen er litt for teit: De på Citi-golfen. :D

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det forskjellig fra hvilken årsmodell eller hvilken modell av Golf det er? Eller hva?

Og hvilen av dem er den stiligste egentlig?

Som andre har beskrevet så er det ganske stor forskjell ja... Jeg hadde først tenkt meg "krom fanger", men så virket det som at veldig mange kom til å kjøre med det iår... og siden jeg også synes lakkert plastfanger med krom egentlig er penere (og blir sannsynligvis mer skjelden) så ble valget til slutt ikke så vanskelig når Einserfreak skulle selge sin som allerede var gjort grunnarbeidet på.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Dette er riktig nok ikke en golf, men siden denne tråden blir besøkt av medlemmer som liker old school, så ville jeg dele denne old school BMW E21'n med dere.

Har akkurat kjøpt meg en 1982 BMW E21 323, som bygges med denne bilen i tankene.

09.jpg

SINNSYKT pen..... På samme måte som mange har fått sanns for oldschool på Golf er det tydligvis flere som også har planer å restaurere E21 i retro stil. Har flere kammerater som er godt igang allerede med E21... dødsrå biler!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

SINNSYKT pen..... På samme måte som mange har fått sanns for oldschool på Golf er det tydligvis flere som også har planer å restaurere E21 i retro stil. Har flere kammerater som er godt igang allerede med E21... dødsrå biler!

Helt enig med Baldrick her. E21 old school er fett. De enkle lyktene er nydelige!

Liker denne, men den skulle hatt enkle lykter og hvite blinkers>

10.jpg

25.jpg

16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Litt off topic: Hadde tenkt til å bygge ett e-21 prosjekt, men nå må jeg i armyen så vurdererer å selge hele tre e-21.. Noen som har lyst på?

Når jeg ser de bildene av gamle old school golfer får jeg veldig lyst på.. Når jeg kommer hjem igjen fra finmark skal jeg ha meg en golf:D mye fete biler i norge gitt

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...