Gå til innhold

Olje trykk lyset hyler når den begynner å bli varm??

Ranger emnet


killerFly

Anbefalte innlegg

Hei, har en golf 2 16v gti. Us utgave. Bilen har stått på lagring 3 år no.. Og når jeg skulle starte bilen.. Så går det greit på tomgang, men når den begynner å bli varm, så begynner det olje lyset i instrumentene å hyle konstant.. Så jeg skjønner ikke helt hva det kan være. Peilte oljen.. Og det hva olje på den.. hadde det hylt av og til under kjøring, så er det vel standard lilte olje :P Men når det hyler kontstant.. Det har jeg ikke vært med på før :S Noen som vet hva det kan være?

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US Gti ? :o

bilder plz ?

 

 

 

oljesensor ?

 

 

Her er noen bilder :) Men bilen hva en del ombygd utvendig når jeg fikk den. Hva orginalt firkanta lykter osv som hva orginalt på denne :)Hadde noen tidligere bilder av den. Men tror jeg har di på en annen pc :S

 

http://killerfly.piczo.com/?g=50968967&cr=6

 

Ja, satt og lurte på noe sånnt jeg også.. olje sensor eller om det kunne vere en olje trykk sensor eller noe..?

 

 

Der fant jeg det gamle bildene når tidligere eiger styrte på med bilen.

HPIM0591.JPG

HPIM0592.JPG

Endret av killerFly

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å vøre skråsikker så holder jeg en knapp på den oljetrykkbryteren som sitter på filteret ditt. når disse kødder går oljetrykk varslingen bananas innimellom

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har du funnet ut av det? nysgjerrig på hva feilen var.......

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår