Gå til innhold

registerreim skifte på vectra a 2.0 115hk

Ranger emnet


maggi224

Anbefalte innlegg

er det noen som vet hvor mye prisen ligger på for og skifte registerreim på vectra a. reima var skifta på 125.000km og bilen er nå gått 182.000km har veldig lyst og kjøre til utlandet men vet ikke hva slags land tenkte og ta det som ferie. men da er det andre ting jeg også kunne tenke meg og gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte ta med arbeidsutgifter.går nok 1,5-2 timer altså 1.500kr i arbeid.3.000 tilsammen

 

og er det på sånn bakgårds verksted da eller et helt vanlig et. når jeg kjøpte bilen så var den gått 181.000 og reima var skifta på 125.000 for fire år siden. men hvis du har peiling på vectra vet du hvor dyrt det er og skifte kjøle vifte på vectra. motoren blir ganske varm når jeg står i ro i kø osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vanlig verksted.

problemet med kjølevifta skyldes som oftest dårlig kontakt inn til vifa eller inn til følern på radiatorn.

visst motoren blir varm og vifta ikke kobler inn unngår du koking ved å ta varmeapparatet på full varme og vifta på fullt.

 

men vet du om motoren min havarerer vis reima ryker. har ikke så altfor mye peng nå men reima holder vell litt over 60.000 går på skole nå men skal begynne i lære til høste og jobbe fulltid i sommer så da blir det penger til bil. vet du om det er noe hovedservice som skal tas rund 180.000 ..

dette blir vell billigere og gjøre i sverige for eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ingen som kan hjelpe deg, eller en videregående skole som kan gjøre det?

 

jo jeg kjnner en som kan hjelpe meg. han sier han kan det og har skifta registerreim på en hilux en gang. men jeg går bare i på skole sammen med ham og vet ikke om han er så veldig flink. er ganske vanskelig dette her har jeg forstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår