Jump to content
Bilforumet.no

smedsrun

Bruker
  • Content Count

    676
  • Joined

  • Last visited

About smedsrun

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 09/20/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Biler, fisking og musikk
  • Modell (eks S4)
    Rekord 2,2i LS
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    2,2i
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Green cotton air filter(Innsats)
  • Fylke
    oppland

Contact Methods

  • MSN
    mr_rekord_90@hotmail.com
  • Skype
    dani_908642
  • Bosted
    langt utti skøvven...
  1. er som regel turbo reguleringsføleren som det blir feil på.... koster 500kr på meca...
  2. fått på dekor fra Gjøvik Toten og omegn gatebilklubb (Gtgatebil) på den nå ;)
  3. ja blir etterhvert, men passaten har fått mest oppmerksomhet i det siste :P Men allt er planlagt så er igrun bare lommeboka det står på :P
  4. Snart klar for gatebil på våler til helgen ;) [ATTACH]30867[/ATTACH]
  5. Nå har rekorden stort sett stått roli siden gatebil on ice så er vel på tide å gjøre den istand til sessongen ;)
  6. har 2,6n og denne ble rett og slett velgt bort. å tok interiør osv så var ikke no spessielt og samle på.
  7. Å da var det slutt på den epoken :( R.i.p [ATTACH]29897[/ATTACH]
  8. supersport fra parts & retards, først løsner du nedre bolten på dempern, så får du med en som heng seg i brua så du får dempern over brua, så løsner du de 3 itårnet, drar dette litt ned, så du kommer til på 2 13mm skruer som du løsner så drar du bare ned hele dempern uten og måtte løsne multilinken.
  9. å da må den kveles kjapt ellers går det fra turbo havari til motor havari
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.