Gå til innhold

priser på lakkering

Ranger emnet


Litago

Anbefalte innlegg

jeg vet at det å spørre om hvor mye en hel lakkering kommer til å koste er et godt bru kt spørsmål, men det hadde vært grei med en røff estimering.

 

bilen er en opel calibra, den er rustfri, er montert styling, skal lakkeres fra lilla (lit mørk) til svart metallic, ikke motorom men innsiden av dører, bagasje, panseret osv. har 2 små bulker, en på siden og en på taket rett ved tak stativ feste. jeg gjør ingen forarbeid.

Er bare ute etter en røff estimering, innen nærmeste 1-2 tusen.

både lovlig og det motsatte. vis det er noen i akershus som driver med dette eller kjenner noen som driver med dette i området så ville jeg satt pris på om dere ga beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt meg en tur til AutoIn (http://www.autoin.no).De holder til like ved Nordstrand.

Regner med du må ut med mellom 35 og 50 tusen en plass.Veldig vanskelig å gi en pris når man ikke har sett bilen.

Demonterer du selv eller skal lakkverkstedet gjøre alt?

Da blir det nok dyrere igjen hvis de tar demonteringen også.

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss hadde vi en MB190 som skulle lakkes innvendig og utvendig.Kunden hadde demontert bilen selv.Det kom på litt over 40.000 inkl moms.

Det er dyrt å lakkere med mindre man kjenner noen.28 hørtes billig ut hvis det er inkl demontering og montering.

Hva heter det lakkverkstedet?

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 28 var mye hvis du skal slipe og gjøre alt klart til lakk...bortsett fra maskering!

Men som sagt,lar du verkstedet gjøre grunnarbeidet,så har du også garanti på jobben som blir gjort.Skjer det noe,kan du klage og de fikser det uten ekstra kostnader...Det kan du ikke hvis du gjør grunnarbeidet selv.

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Jeg fikk hellakkering til min Golf 1 for 8000,- dette inkludert det meste av forarbeidet. Jeg måtte demontere og montere selv og sparkle hjulbuene (disse breddet jeg i stål) fargen da er svart metallic :)

 

Da lurer jeg på hvem som jobba gratis for deg :)

går jo med materialer, strøm og diesel for 8 lapper på ei lakkering...

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut http://www.lakkering.net

 

De er meget bra på pris, fra 15 000,- for hellakkering, og da MED kvittering! :)

 

 

Han her er visst out of buisiness, og Nor Autolakk sendte ut en melding for en god stund siden, at dei under ingen omstendigheter leverer lakk til dette firmaet lengre.

Og kvittering ? hehe ja det kan det sikkert kalles, og der var mange som var lettere misfornøyd med veldig lang ståtid på bilene der og diverse andre ting

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her er visst out of buisiness, og Nor Autolakk sendte ut en melding for en god stund siden, at dei under ingen omstendigheter leverer lakk til dette firmaet lengre.

Og kvittering ? hehe ja det kan det sikkert kalles, og der var mange som var lettere misfornøyd med veldig lang ståtid på bilene der og diverse andre ting

Såpass ja, enda bra jeg ikke tok turen dit med Supraen da... Så bare den nettsida så jeg trodde dette var bra greier, men det vet vel du som er ifra området! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår